Terug

Artikel verloren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

T. B.

Naar: Swappie

13/12/2024

Ik stuurde op 23/10/2024 een telefoon op naar Swappie via DHL express zoals aangegeven conform het verzendlabel dat ik van Swappie verkreeg. Tot op heden is het toestel niet aangekomen bij Swappie en heb ik dus het geld voor deze telefoon niet ontvangen. Uit meerdere mails blijkt dat DHL het probleem erkent maar dat DHL Belgie geen terugbetaling kan voorzien omdat Swappie een overeenkomst heeft met DHL Finland. Tot op heden heb ik dus nog geen terugbetaling ontvangen van geen enkele partij voor het verlies van mijn toestel. Swappie reageert ook niet op mails die we versturen en bellen niet terug indien het gevraagd werd. het geschil sleept nu al maanden aan. Het enige dat Swappie moet doen volgens DHL Belgie is een klacht indienen bij DHL Finland maar dit blijken ze niet te doen waardoor ik verder weinig kan doen. Noella van de dienst Claims DHL Belgie probeerde tevergeefs al enkele pogingen om Swappie of DHL Finland iets te laten ondernemen maar tot op heden zonder resultaat. Ik heb al het mail verkeer in mijn mailbox, deze kan ik dus via mail aan jullie overmaken. Alvast bedankt voor uw reactie.

Berichten (2)

Swappie

Naar: T. B.

13/12/2024

täällä klachten@test-aankoop.be Hallo , Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen! We hebben je verzoek ontvangen en zullen je zo snel mogelijk antwoorden. In de tussentijd kun je misschien antwoorden vinden op veelgestelde vragen op onze ondersteuningspagina: s:help.swappie.com/lang/nl/ Als je nog meer informatie wilt delen, kun je op elk moment op deze e-mail reageren. Fijne dag, ​

Swappie

Naar: T. B.

13/12/2024

täällä klachten@test-aankoop.be Beste, Graag delen wij de communicatie tussen de klant en ons support team van 21.11.24 j.l. naar aanleiding van het eindoordeel van DHL Express Finland: Naar aanleiding van ons telefoongesprek van gisteren zal ik je via deze e-mail van aanvullende informatie voorzien. Zoals afgesproken heb ik dit nogmaals bij ons contactpersoon van DHL Finland voorgelegd, en zij kwamen met het volgende antwoord naar aanleiding van de email die jij hebt ontvangen van je lokale DHL kantoor: DHL Finland: ''Helaas is dit niet waar, maar de lokale DHL heeft een fout gemaakt, omdat ze de klant geen compensatie en dergelijke mogen beloven. Hun criteria zijn anders dan de onze, dus misschien trekken ze te snel een conclusie. “Volgens ons systeem is deze zending nooit aan ons overgedragen. De zending heeft alleen de update ‘gegevens ontvangen’ en geen daadwerkelijke scans.” DHL Finland is de rekeninghouder en zij zijn verantwoordelijk voor dergelijke onderzoeken. Op basis van het onderzoek dat door hen wordt uitgevoerd, zullen zij bepalen of een compensatie kan worden uitgekeerd. Helaas is dit in dit geval niet het geval gebleken. Aangezien de richtlijnen die hiervoor zijn opgesteld zijn gevolgd en het onderzoek is afgerond, is de zaak gesloten. Helaas kunnen wij op dit moment verder geen actie ondernemen. Ik hoop je hiermee zo voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groetKind regards, Ferry - Swappie

Bemiddeling door Testaankoop 13 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform