täällä klachten@test-aankoop.be
Beste,
Graag delen wij de communicatie tussen de klant en ons support team van 21.11.24 j.l. naar aanleiding van het eindoordeel van DHL Express Finland:
Naar aanleiding van ons telefoongesprek van gisteren zal ik je via deze e-mail van aanvullende informatie voorzien.
Zoals afgesproken heb ik dit nogmaals bij ons contactpersoon van DHL Finland voorgelegd, en zij kwamen met het volgende antwoord naar aanleiding van de email die jij hebt ontvangen van je lokale DHL kantoor:
DHL Finland:
''Helaas is dit niet waar, maar de lokale DHL heeft een fout gemaakt, omdat ze de klant geen compensatie en dergelijke mogen beloven.
Hun criteria zijn anders dan de onze, dus misschien trekken ze te snel een conclusie.
“Volgens ons systeem is deze zending nooit aan ons overgedragen. De zending heeft alleen de update ‘gegevens ontvangen’ en geen daadwerkelijke scans.”
DHL Finland is de rekeninghouder en zij zijn verantwoordelijk voor dergelijke onderzoeken. Op basis van het onderzoek dat door hen wordt uitgevoerd, zullen zij bepalen of een compensatie kan worden uitgekeerd. Helaas is dit in dit geval niet het geval gebleken.
Aangezien de richtlijnen die hiervoor zijn opgesteld zijn gevolgd en het onderzoek is afgerond, is de zaak gesloten. Helaas kunnen wij op dit moment verder geen actie ondernemen.
Ik hoop je hiermee zo voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groetKind regards,
Ferry - Swappie