Terug

Artikel van Refundactie niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. O.

Naar: Gardena Shop - Bestellingen

10/08/2021

Beste,Ik heb begin juni een robotmaaier van Gardena aangekocht (Sileno minimo), waarbij je een dienst of product gratis bijkreeg. Hiervoor diende een formulier te worden verstuurd, wat ik ook heb gedaan (zelfs aangetekend). Op 15 juni heb ik een bevestigingsmail hiervan gekregen (is echter 'noreply' adres dus kan adres niet gebruiken). We zijn nu 9 augustus en heb geen artikel (garage voor robotmaaier) ontvangen. Ook geen verdere communicatie/mail ontvangen.Als ik een mail stuur naar de klantenservice, krijg ik een service nummer, maar geen antwoord.Voor mij was de gratis garage de doorslag om voor Gardena te kiezen. Dit ruikt naar oplichting.Hopelijk kan ik via jullie nog iets gedaan krijgen.mvgWim


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform