Terug

Artikel teruggestuurd en toch moet ik nog betalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: ZALANDO

19/03/2024

Ik heb artikel teruggestuurd naar Zalando en heb er zelfs bewijzen van dat het bij hun is afgeleverd... Ik kreeg betalingsherinnering en heb toen contact opgenomen met hun. Ze hebben me laten weten dat ze het niet hebben aangekregen en kunnen mij niet helpen!! ik moet nog steeds betalen, ik ga niet betalen voor een artikel dat ik niet meer in mijn bezit heb!! En dit is niet de 1 ste keer dat dit gebeurt is. De vorige keer heb ik wel betaald maar deze keer niet!! Ik ben het moe dat dit nu weer gebeurt!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform