Terug

Artikel tekort bij levering, bedrijf reageert niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. T.

Naar: Delhaize

26/06/2020

Beste,Op 28\05 had ik een home delivery van delhaize, hierbij ontbrak 1 pak water, Vittel, ter waarde van 4,79 euro. Ik heb onmiddellijk de klantendienst gebeld maar na 40 min op wacht heb ik het opgegeven en gemaild. Daar is geen reactie opgekomen, ik heb in totaal 8 mails hierover gestuurd want het gaat me al lang niet meer om die 4,79 euro maar ik wordt als klant compleet genegeerd. Ik heb nog 3x proberen telefonisch de klantendienst te bellen maar zonder resultaat. Het lijkt stom om hiervoor klacht neer te leggen, maar ik kan niet begrijpen dat je als firma je klant totaal gaat negeren. Vandaar deze klacht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform