Terug

Artikel op voorraad maar toch niet leverbaar?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

M. B.

Naar: bol.com

26/07/2024

Sinds meer dan een week tracht ik een strijkplank Leifheit Active Air Express te bestellen via uw website. Heel deze periode wordt ze aangegeven als op voorraad en dus leverbaar. Er wordt NIET aangegeven dat ze niet leverbaar is in België of dat de prijs niet geldt voor België . Toch wordt het artikel steeds uit mijn winkelmandje verwijderd wanneer ik wil afrekenen wegens niet meer leverbaar. Het antwoord van uw klantenservice is eerst hoopgevend, daarna klinkt het ‘levering niet realiseerbaar’. Als bepaalde acties niet geldig zijn in België, dan moet u dat maar vermelden bij het artikel of anders levert u het artikel. Bol is toch de ‘winkel van ons allemaal’, niet?

Berichten (1)

bol.com

Naar: M. B.

29/07/2024

Goedemiddag,Zo te zien, op de eerder ontvangen screenshots, stond de landinstelling verkeerd. Ik heb de klant geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Natalya Motshagen Klachtensites – Service operationsPapendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The NetherlandsVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: vrijdag 26 juli 2024 12:15Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Artikel op voorraad maar toch niet leverbaar?‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 01 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform