Geachte mevrouw/heer,
Op 12 juni kocht ik een dakkoffer farad 680 liter in uw online winkel en betaalde ik €481,94.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 19 juni a 24 juni zou plaatsvinden. De goederen zouden geleverd zijn op 5 juli, maar wij waren reeds op vakantie. Niemand nam de goederen in ontvangst.
Wij zijn ondertussen 21 dagen verder wij wachten nog steeds op nieuws... ze gingen luisteren bij hun partner.. ik mailde nu reeds dagelijk, maar zonder wederkerend antwoord.
Deze vertraging heeft ons al de nodige stress bezorgd, ook onze vakantie kwam hierdoor in gedrang,aangezien we niet konden rekenen op de dakkoffer.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van €481,94 wordt geraamd.
Ook kan ik nu toevallig niet op mijn account, waardoor ik niet bij de factuur kan...
Alle problemen stapelen hem op...
Het is duidelijk dat ze hen duidelijk terugtrekken uit deze situatie.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs