Terug

Artikel niet verzonden, artikel nu duurder

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: bol.com

20/07/2023

Beste,Ik bestelde op 08/07 een robotstofzuiger aan €704,60 in promo. Ik kreeg een track and trace code die niet voor mij bedoeld was (andere klant). Vandaag kreeg ik een melding dat de bestelling geannuleerd werd omdat volgens bol.com het pakket niet werd verzonden. De partner van bol.com meldde me dat het pakket verloren is.. nu heb ik contact opgenomen met bol.com en ze zeiden me dat ik het gewoon opnieuw kon bestellen.. echter staat deze nu voor de prijs van €1005,99. Bol.com beweert niets aan de prijs te kunnen doen. De partner van bol.com (lucavo.nl) is ook niet te bereiken. Ik heb ze wel 20x gebeld maar werd telkens afgeduwd voor ik iemand aan de lijn kreeg. Via mail verloopt het heel moeizaam.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform