Terug

Artikel niet in voorraad, klantendienst reageert niet op vraag annulatie en terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. L.

Naar: FUN

16/12/2020

Beste, Aangezien het zeer moeilijk is uw klantendienst te bereiken, probeer ik het maar via deze weg:8 november 2020: Bestelling speelhuisje op de website, volgens de website was dit in voorraad en zou dit binnen 5 werkdagen geleverd moeten worden. Orderbevestiging ontvangen van Fun.20 november 2020: Nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen, ik stuur een e-mail naar Fun om te vragen wat de status van de bestelling is.26 november 2020: Nog geen antwoord van de klantendienst, ik stuur een herinnering.27 november 2020: Fun klantendienst mailt dat er een stockbreuk is en er geen voorraad meer is. Volgende levering is voor zien in februari en Fun klantendienst vraagt of ik de bestelling wens te houden of voor annulatie en terugbetaling kies.30 november 2020: Ik antwoord Fun dat ik wens te annuleren en vraag of ze nog verdere informatie nodig hebben om de terugbetaling af te handelen.9 december 2020: Ik stuur een herinnering aan Fun aangezien ik nog steeds geen verdere communicatie heb ontvangen en ik ook zie dat de bestelling in mijn online account nog steeds op in verwerking staat.Ondertussen zijn we 16 december 2020 (dus meer dan een maand na de bestelling en meer dan 2 weken na de vraag om te annuleren) en nog steeds geen reactie van de klantendienst. Graag zo snel mogelijk annulatie én terugbetaling van deze bestelling uitvoeren. Het kan echt niet dat u de klant niet zelf informeert als een artikel dat bij bestelling in voorraad getoond wordt toch niet leverbaar blijkt te zijn en er dan ook nog eens weken (en hopelijk worden het geen maanden) over doet om een terugbetaling te regelen!

Berichten (3)

T. L.

Naar: FUN

07/01/2021

Beste,Ik kreeg vandaag van u bericht dat het speelhuisje binnen de 1 tot 2 werkdagen bij mij wordt afgeleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling aangezien ik al meer dan een maand aan het proberen ben om mijn bestelling te annuleren (wat een optie is die door uw klantendienst op 27 November werd aangeboden en waar ik dus op 30 November gebruik van gemaakt heb).Graag deze levering tegenhouden en onmiddellijk terugbetalen!

FUN

Naar: T. L.

09/01/2021

Hallo klachtenbox@test-aankoop.be,De levering via GLS is tegengehouden, de zending komt naar ons retour.De terugbetaling is aangevraagd bij de boekhouding, het aankoopbedrag van deze order wordt binnen dit en 3 werkdagen opnieuw aan u terugbetaald.Onze excuses voor de laattijdige verwerking van uw klacht. Klik hier om dit gesprek te beoordelen: s:www.fun.be/?rbn_cnv=8a71ff08-5793-4fea-93a5-6308368c94d9andrbn_aq=yesandrbn_cfm=1Met vriendelijke groeten,SvenFun.be--------------------------------www.fun.beKoning Albert I laan 2448200 Brugge Sint Andries ------------------------------ *Conversation ID: rbn_cnv=8a71ff08-5793-4fea-93a5-6308368c94d9

T. L.

Naar: FUN

09/01/2021

Na een telefoontje naar de klantendienst is de levering is inderdaad niet aangeboden en in de GLS tracking te zien dat deze retour is. Hopelijk komt de terugbetaling snel in orde zodat we dit kunnen afsluiten. Ik zou anderen die al lang wachten op antwoord van Fun aanraden even te bellen (ik ben 's morgens binnen geraakt na een paar minuutjes in wacht) want de achterstand in het antwoorden op mails lijkt erg groot te zijn bij Fun.De klantendienstmedewerker was erg vriendelijk en behulpzaam maar Fun zou zijn klantendienst beter versterken want dit had veel sneller en met minder werk voor alle betrokken partijen afgerond kunnen worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform