Terug

Artikel niet geleverd, klantendienst reageert niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Auto5

23/05/2024

Beste, op 29 april bestelde ik een batterij, mijn bestelling heeft nummer 05079843. Ging enkele dagen later geleverd worden maar dat is nog steeds niet gebeurd. Op 8 mei contactformulier ingevuld, geen reactie gekregen. Op 15 mei opnieuw contactformulier ingevuld, weer geen reactie. Verschillende keren proberen te chatten, maar krijg steeds de melding dat er geen medewerker aanwezig is. Een enquêteformulier ingevuld, want dat kreeg ik wel, over mijn tevredenheid over mijn aankoop: heel lage score en gezegd dat het nog niet geleverd werd maar ook hier geen reactie op gekregen. Zelf dan maar contact opgenomen met transporteur DPD, het artikel ligt ergens in een depot in Frankrijk, maar verder geen reactie. Levertermijn is al lang overschreden, dit artikel is ergens verloren gegaan. Ik verwacht een terugbetaling!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform