Terug

artikel na retour terug ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

W. D.

Naar: bol.com

23/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 01.08.2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 85,99. Bij bestelling heb ik gekozen om de factuur later te betalen. Dat moet echter een vergissing zijn: artikel werd geretourneerd en bij jullie aangekomen en na enkele dagen heb ik het terug ontvangen. Ik kan het niet terugsturen omdat de retourbon maar 1x kan gebruikt worden. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Ondertussen werd de zaak reeds overgemaakt aan een incassobureau (Intrum) en werd het bedrag verhoogd tot 106,02 € Met vriendelijke groet, Willy De Witte

Berichten (1)

bol.com

Naar: W. D.

23/10/2024

Goedendag Willy, Bedankt voor je bericht. De partner heeft je vanmiddag een e-mail gestuurd met meer informatie. We zullen de partner vragen de retour om te zetten als goedgekeurd zodat de betalingsverplichting komt te vervallen en het incassodossier wordt gesloten. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 23 oktober 2024 15:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: artikel na retour terug ontvangen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform