28 juni heb ik een bestelling geplaatst bij bol.com voor een artikel (in voorraad!) dat in prijs verlaagd was naar 20,99 euro. Ik wachtte al lange tijd op een prijsverlaging op dit artikel en ben dan ook meteen op de deal gesprongen. De verwachte levertijd in mijn account stond op 29 juni, maar omwille van de drukte had ik wel verwacht dat het iets langer zou duren. 29 juni ontvangde ik dan ook een mail dat de bestelling vertraagd was en dat ze hun best deden om het artikel zo snel mogelijk te leveren (een mail die ik had verwacht door de drukte bij bol.com). Op 2 juli had ik echter nog steeds geen nieuwe levertijd gekregen dus nam ik contact op via de livechat, daar werd mij verteld dat er nog geen nieuwe leverdatum was, maar dat mijn bestelling zo snel mogelijk zou worden geleverd. Ik was dan ook gerustgesteld dat er niets was fout gelopen en wachtte af. 4 juli nog altijd geen nieuwe datum dus nam opnieuw contact op, dit keer via facebook en via e-mail. Op facebook werd mij verteld dat het artikel niet op voorraad was (terwijl het op voorraad was toen ik het bestelde) maar dat ze het opnieuw hadden besteld en zodra het binnen was het naar mij zouden verzenden. Opnieuw was ik gerustgesteld. Op mijn mail kreeg ik echter een ander antwoord, daar werd mij gezegd dat het artikel niet meer geleverd kon worden door de leverancier en dat ik het artikel best kon annuleren omdat het niet meer voorradig ging worden. Ik antwoordde dat dit zeer teleurstellend was omdat we ondertussen een week verder zijn en ik de hele tijd foute informatie heb gekregen omtrent mijn bestelling (op mijn account staat nog steeds gewoon vertraagd). Daar kreeg ik antwoord op dat het artikel beschikbaar is op bol.com via een externe leverancier (voor meer dan 20 euro extra!) en dat ik dat maar moet bestellen, maar dat ze mij geen compensatie kunnen geven omdat ze prijsverschillen niet vergoeden. Op mijn account staat echter nog steeds dat mijn bestelling simpelweg vertraging heeft, moest ik zelf geen contact opgenomen hebben zat ik nu nog steeds vol hoop mijn bestelling spoedig te ontvangen. Omdat ik altijd goede ervaringen had met bol.com, had ik mijn bestelling bij jullie geplaatst, terwijl andere webshops dezelfde deal hadden, maar omdat we ondertussen een week verder zijn kan ik hetzelfde artikel niet meer voor de lage prijs ergens anders verkrijgen, enkel een andere versie, waarnaar ik niet op zoek ben. Mijn vriend en ik zijn zeer teleurgesteld omdat we al een lange tijd wachtten op een deal als deze, maar nu wordt mij gewoon verteld dat ik het maar bij de externe verkoper moet kopen voor 20 euro extra. Ik heb het artikel gekocht voor 20,99 euro, dus wil ik dit ook ontvangen.