Ik heb een bestelling geplaatst op 17 januari 2019, de bestelnummer is 11003030916048. Deze is 2 dagen later bij mij afgeleverd. Het was een handtas, naar mijn mening was deze te klein voor mij in gebruik heb ik deze geretourneerd binnen de 100 retourtijd dagen. Na ongeveer 1 maand had ik nog altijd geen mail ontvangen met de verwerking van mijn retour en kreeg ik al een eerst aanmaning ter betaling. Ik contacteerde Zalando en vertelde hen dat ik mijn bestelling heb geretourneerd maar deze al langer dan 14 dagen onderweg is. Ik kreeg een vriendelijke mail om mijn verzendbewijs die ik van bpost heb gekregen te bezorgen. Deze heb ik opgestuurd. Vervolgens moest ik een rechtsverklaring invullen, deze heb ik ook ingevuld en verzonden. Ik kreeg een mail dat zodra deze wordt verwerkt ik een mail zal aankrijgen. Na ongeveer 1 maand belde ik Zalando op om te horen hoe het nu zit met de retour want ik heb reeds een 2de aanmaning ontvangen. Hierbij vertelde een zalando medewerker me dat ik me geen zorgen hoef te maken en dit zo snel mogelijk zal verwerkt worden, dit stelde me gerust. Na enkele dagen kreeg ik een mail dat mijn retour niet zal worden verwerkt omdat Zalando niet op goed vertrouwen kunnen terugbetalen voor niet automatisch retour verwerkte artikelen en ik dus toch zal moeten betalen voor het artikel dat ik heb terug gestuurd. Ik ga niet betalen voor iets wat ik heb teruggestuurd, dit is een fout van zalando, het artikel is niet juist verwerkt als retour. Ik heb een afgiftebewijs ontvangen van bpost dat ik deze bestelling heb geretourneerd.