Beste, ik bestelde op 11/11/2023, ten voordele van Black Friday/Weekend, een UE Boom 3 luidspreker zoals vele andere mensen. Ik heb meerdere screenshots en communicatie als bewijs dat er meer aan de hand is dan een prijsfoutje. De actie prijs was 39 euro en de boxen stonden aangeprijst aan 119 euro (niet 139 euro zoals beweerd wordt)Ja dat is een mooie korting maar zeker niet uitzonderlijk tijdens deze periode! Van too good to be true kan hier geen sprake zijn.Vandaag kreeg ik dan ook, zoals vele anderen, een rare e-mail over betaalgegevens invoeren in je Fnac account indien je een bestelling annuleert. Ik heb helemaal geen bestelling geannuleerd! Tegelijkertijd zijn er MEERDERE versies vh verhaal verschenen, recht vanuit de klantendienst (allemaal gecommuniceerd naar gedupeerden toe)1. De Webshop heeft me duidelijk gemaakt dat het systeem de bestelling heeft geannuleerd omdat tijdens de betaling het al te langzaam ging en om jou te beschermen tegen fraude werd het geannuleerd.= LARIE2. Er is geen stock meer= LARIE (er is stock genoeg aan 139 euro per box)3. 'Fnac krijgt de speakers niet geleverd van de fabrikant aan de prijs van €39.99. We kunnen deze dan niet leveren aan deze prijs. Daarom zijn de bestellingen geannuleerd, u bent ook niet de enige klant. U kan steeds een klachtenmail sturen naar Fnac klachtendienst.4. Een zwart op wit bevestiging dat de bestelling zeker verzonden zal worden bij een initiële vraag om verduidelijking.Ter compensatie een cadeaubon van €10 als 'geste' van Fnac uit. Dit wens ik niet.Er is een verbintenis aangegaan, geld is van mn rekening gegaan en u moet leveren en niet eenzijdig tientallen klanten duperen. We zullen ons in groep samen vestigen met het oog op een groepsklacht in te dienen indien er geen gevolg wordt gegeven aan de beleefde vraag om de gesloten overeenkomst na te leven.MVG