Terug

Artikel geannuleerd door foute prijs

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: bol.com

14/10/2023

Beste, Ik bestelde magnetron bakjes aan €10.Deze werden dan geannuleerd door bol.com en hun partnerverkoper omdat deze zogezegd per ongeluk aan een verkeerde prijs stonden. Ze willen me dit artikel dus niet leveren aan de prijs waaraan ik het zou kopen.

Berichten (1)

bol.com

Naar: K. V.

16/10/2023

Goedemiddag Kirsty,Bedankt voor je bericht. De partner waarbij je de bestelling hebt geplaatst, neemt zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform