Geachte heer/mevrouw,
Op datum 05 februari 2024 kocht ik in uw winkel het product [ZenVacu Tosima ZV3 Multi - Vacuum Cleaner. Bestellingnummer 4070994111.
1. Op 21 februari laat ik weten aan bol.com dat ik et artikel terugstuur omdat het defect is.
2. OP 22 feb vraagt Yucatec, dus niet bol.com, dat ik video´s stuur van de werking van het toestel. En wil een kans geven aan het toestel en stuur ik het niet door.
3. Op 28 mei meld ik dat het probleem nog altijd is (dus batterij gaat maar 5 minuten mee, laat water op de grond, en werkt totaal niet, geen goede contact tussen het toestel een de oplader). Ik moet video´s sturen via wetransfer, mailen, enz…
4. Een mand later sturen ze uiteindelijk een retouretickeet
5. Op 28 mei laten ze weten dat het pakje verlores is
6. Op 7 juli laten ze weten dat het pake toch gevonden is
7. Op 8 juli sturen ze een tracking code met DHL met het repareerde artikel
8. Op 8 september stuur ik een lijst met de gebreken van het toestel dat nog altijd defect is. En vraag ik aub mijn geld terug. Ik
9. Op 12 sept krijg weer tips om het artikel goed te gebruiken.
10. Op 12 september vraag ik expliciet voor geld terug
11. Om 22 sept telefonisch melding bij bol.com en pas antwoord daarna antwoord van “Yucatec” met de vraag om het toestel voor een tweede keer te sturen om te kijken wat het probleem is. Ze zeggen dat ze het volledige bedrag niet terug gaan storten.
12. Om 22 sept retourmelding van bol.com
Het artikel is dus defect vanaf het eerste moment. Het is een keer gerepareerd geweest en het gaat nog altijd niet goed met het toestel. Ik heb geen vertrouw meer in dit artikel, ik kan het niet eeuwig blijven sturen ter reparatie. Graag wou ik een klacht indienen omdat ik een defect artikel heb ontvangen en ik mijn geld terug wil.
In bijlage emailverkeer. Ik heb geen factuur ontvangen
MVG
Cristina Vanegas