Terug

Artikel defect

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

C. V.

Naar: bol.com

22/09/2024

Geachte heer/mevrouw, Op datum 05 februari 2024 kocht ik in uw winkel het product [ZenVacu Tosima ZV3 Multi - Vacuum Cleaner. Bestellingnummer 4070994111. 1. Op 21 februari laat ik weten aan bol.com dat ik et artikel terugstuur omdat het defect is. 2. OP 22 feb vraagt Yucatec, dus niet bol.com, dat ik video´s stuur van de werking van het toestel. En wil een kans geven aan het toestel en stuur ik het niet door. 3. Op 28 mei meld ik dat het probleem nog altijd is (dus batterij gaat maar 5 minuten mee, laat water op de grond, en werkt totaal niet, geen goede contact tussen het toestel een de oplader). Ik moet video´s sturen via wetransfer, mailen, enz… 4. Een mand later sturen ze uiteindelijk een retouretickeet 5. Op 28 mei laten ze weten dat het pakje verlores is 6. Op 7 juli laten ze weten dat het pake toch gevonden is 7. Op 8 juli sturen ze een tracking code met DHL met het repareerde artikel 8. Op 8 september stuur ik een lijst met de gebreken van het toestel dat nog altijd defect is. En vraag ik aub mijn geld terug. Ik 9. Op 12 sept krijg weer tips om het artikel goed te gebruiken. 10. Op 12 september vraag ik expliciet voor geld terug 11. Om 22 sept telefonisch melding bij bol.com en pas antwoord daarna antwoord van “Yucatec” met de vraag om het toestel voor een tweede keer te sturen om te kijken wat het probleem is. Ze zeggen dat ze het volledige bedrag niet terug gaan storten. 12. Om 22 sept retourmelding van bol.com Het artikel is dus defect vanaf het eerste moment. Het is een keer gerepareerd geweest en het gaat nog altijd niet goed met het toestel. Ik heb geen vertrouw meer in dit artikel, ik kan het niet eeuwig blijven sturen ter reparatie. Graag wou ik een klacht indienen omdat ik een defect artikel heb ontvangen en ik mijn geld terug wil. In bijlage emailverkeer. Ik heb geen factuur ontvangen MVG Cristina Vanegas


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform