Terug

arrogantie ten top

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: MediaMarkt

31/07/2024

Beste mediamarkt , Wat ik gisteren meegemaakt heb , wel dat heb ik in mijn 35 jaar dat ik zaken doe nog nooit meegemaakt . Mediamarkt zwijnaarde 30-07-2024 omstreeks 14 u . Nadat ik in mediamarkt oostakker de step die ik wou niet vond ben ik naar mediamarkt zwijnaarde gereden om daar eens te kijken , nadat ik vroeg of er iemand beschikbaar was , was er inderdaad iemand die langskwam , bij de vraag of hij eens wilde kijken of de step binnen was kreeg ik al het gevat antwoord " ja meneer als ik niet ga kijken ga ik het niet weten e ", daarmee was de toon gezet . Ik zei dat ik gerust naar de garage wilde rijden om hem daar op te halen , " euh dan moet ik hem naar beneden sleuren " was zijn antwoord , ik zei nee hij staat niet meer in de winkel . Hij ging dan toch eens kijken en zei, ik ga hem gaan halen in de garage , ik zei ok ik zal ondertussen om een kar gaan , dus ik bleef kalm en vriendelijk , maar nee zei hij ik moet gewoon een foto nemen , dit alles op een arrogant toontje , met veel gezwier en gezwaai met de armen , toen ik zijn naam vroeg wilde hij hem niet geven , enkel zijn voornaam, die ik vergeten ben door frustratie om zo onheus behandeld geweest te zijn als klant . Ik kreeg nog te horen " ja meneer het is voor ons ook warm" Enfin de security of hoe het jullie ook noemen kwam erbij , en vroeg wat er was , die persoon was partijdig tegenover de werknemer van in het begin , als ik hem dan vroeg wat hij hierbij stond te doen was ik opeens de arrogante persoon , uw "securityman stond in mijn persoonlijke ruimte op minder dan 1 M van mij , ik heb maar al te goed het recht om te vragen wat hij daar stond te doen " als ik dan nog vroeg aan jullie arrogante medewerker of hij soms stagair of interim was , louter een simpele vraag kreeg ik als antwoord . " ik zal mijn t-shirt eens uitdoen en ne keer meegaan met u naar de parking " Ik stond perplex . Ik was op weg naar de uitgang , en wees jullie " securityman" erop dat ik zelf al de winkel aan het verlaten was zonder zijn toedoen , hij vond het dan nog eens nodig om te wijzen en mij het 1 en ander ging zeggen , had ik geen nood aan , dus zei ik het hem ook dat hij mij niets uit te leggen had , en zeker niet op die manier . Uiteraard vond hij het nodig om het een paar keer luidop te zeggen dat ik de winkel moest verlaten . Eens extra luid aan de kassa's zodat de dames het zouden horen die aan de kassa zaten , die trouwens neutraal waren tegenover de situatie , wat ik maar normaal vind. Wel uw arrogante werknemer die zijn t-shirt ging uitdoen op de parking heeft ervoor gezorgd dat ik , mijn kinderen , tante's , neven , nichten , ouders en iedereen die ik ken dit verhaal zullen te horen krijgen en er weinig of geen aankopen meer zullen gebeuren bij jullie . En jullie securityman met zijn luide stem heeft ervoor gezorgd dat ik nooit meer 1 stap in de mediamarkt zal zetten , nergens. Ik ben dan de step van 688 € gaan halen bij vandenborre en heb 725 € betaald , dit met veel plezier wegens de vriendelijke service . mijn naam Steven Der Weduwen Antwerpsesteenweg 523 9040 oostakker Zoals u zal zien ben ik al lang klant , en vind dit een heel spijtige gebeurtenis. Ik weet niet wat het probleem is bij jullie , maar zou toch eens kijken om meer capabel volk te aanvaarden , met manieren . Vriendelijke groeten, Steven Der Weduwen Project Coördinator R2 AG62 S621 #Coronavirus - Bescherm jezelf om anderen te beschermen. Mob.: +32(0)492 23 59 46 OTTERGEMSESTEENWEG ZUID 799/B 9000 GENT Boulevard Poincaré 78-79, 1060 Bruxelles, België http://www.veolia.be steven.der-weduwen@veolia.com hrijving van uw probleem


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform