Beste mediamarkt ,
Wat ik gisteren meegemaakt heb , wel dat heb ik in mijn 35 jaar dat ik zaken doe nog nooit meegemaakt .
Mediamarkt zwijnaarde 30-07-2024 omstreeks 14 u .
Nadat ik in mediamarkt oostakker de step die ik wou niet vond ben ik naar mediamarkt zwijnaarde gereden om daar eens te kijken , nadat ik vroeg of er iemand beschikbaar was , was er inderdaad iemand die langskwam , bij de vraag of hij eens wilde kijken of de step binnen was kreeg ik al het gevat antwoord " ja meneer als ik niet ga kijken ga ik het niet weten e ", daarmee was de toon gezet .
Ik zei dat ik gerust naar de garage wilde rijden om hem daar op te halen , " euh dan moet ik hem naar beneden sleuren " was zijn antwoord , ik zei nee hij staat niet meer in de winkel . Hij ging dan toch eens kijken en zei, ik ga hem gaan halen in de garage , ik zei ok ik zal ondertussen om een kar gaan , dus ik bleef kalm en vriendelijk , maar nee zei hij ik moet gewoon een foto nemen , dit alles op een arrogant toontje , met veel gezwier en gezwaai met de armen , toen ik zijn naam vroeg wilde hij hem niet geven , enkel zijn voornaam, die ik vergeten ben door frustratie om zo onheus behandeld geweest te zijn als klant .
Ik kreeg nog te horen " ja meneer het is voor ons ook warm"
Enfin de security of hoe het jullie ook noemen kwam erbij , en vroeg wat er was , die persoon was partijdig tegenover de werknemer van in het begin , als ik hem dan vroeg wat hij hierbij stond te doen was ik opeens de arrogante persoon , uw "securityman stond in mijn persoonlijke ruimte op minder dan 1 M van mij , ik heb maar al te goed het recht om te vragen wat hij daar stond te doen " als ik dan nog vroeg aan jullie arrogante medewerker of hij soms stagair of interim was , louter een simpele vraag kreeg ik als antwoord .
" ik zal mijn t-shirt eens uitdoen en ne keer meegaan met u naar de parking "
Ik stond perplex .
Ik was op weg naar de uitgang , en wees jullie " securityman" erop dat ik zelf al de winkel aan het verlaten was zonder zijn toedoen , hij vond het dan nog eens nodig om te wijzen en mij het 1 en ander ging zeggen , had ik geen nood aan , dus zei ik het hem ook dat hij mij niets uit te leggen had , en zeker niet op die manier .
Uiteraard vond hij het nodig om het een paar keer luidop te zeggen dat ik de winkel moest verlaten .
Eens extra luid aan de kassa's zodat de dames het zouden horen die aan de kassa zaten , die trouwens neutraal waren tegenover de situatie , wat ik maar normaal vind.
Wel uw arrogante werknemer die zijn t-shirt ging uitdoen op de parking heeft ervoor gezorgd dat ik , mijn kinderen , tante's , neven , nichten , ouders en iedereen die ik ken dit verhaal zullen te horen krijgen en er weinig of geen aankopen meer zullen gebeuren bij jullie .
En jullie securityman met zijn luide stem heeft ervoor gezorgd dat ik nooit meer 1 stap in de mediamarkt zal zetten , nergens.
Ik ben dan de step van 688 € gaan halen bij vandenborre en heb 725 € betaald , dit met veel plezier wegens de vriendelijke service .
mijn naam Steven Der Weduwen
Antwerpsesteenweg 523
9040 oostakker
Zoals u zal zien ben ik al lang klant , en vind dit een heel spijtige gebeurtenis.
Ik weet niet wat het probleem is bij jullie , maar zou toch eens kijken om meer capabel volk te aanvaarden , met manieren .
Vriendelijke groeten,
Steven Der Weduwen
Project Coördinator
R2 AG62 S621
#Coronavirus - Bescherm jezelf om anderen te beschermen.
Mob.: +32(0)492 23 59 46
OTTERGEMSESTEENWEG ZUID 799/B
9000 GENT
Boulevard Poincaré 78-79, 1060 Bruxelles, België
http://www.veolia.be
steven.der-weduwen@veolia.com
hrijving van uw probleem