Geachte,Ten einde raad wil ik het nog langs deze weg proberen om een oplossing te vinden voor mijn Arlo camera die 4 maanden niet meer werkt. De firma Verisure houdt ons al maanden aan het lijnte met dit probleem. De camera laadt gewoon niet meer op en het probleem gemeld via de persoon die de installatie gedaan had. De persoon is langs geweest en kon niet direct zeggen wat het probleem was, en hij kon de camera niet vervangen omdat hij geen andere bij zich had.Nu had ik met de technieker een nieuwe afspraak gemaakt en dan zou hij de camera komen vervangen maar hij is niet komen opdagen. Terug gebeld met de technieker en hij zij dat die dag niet had kunnen langs komen. Dus terug een nieuwe afspraak gemaakt en de technieker is weer niet komen opdagen. Terug gebeld met hem en hij zij dat er een collega ging langs komen nu 4 maanden later nog altijd niemand gezien. Dan heb ik meermaals contact opgenomen via Versisure Brussel en daar krijg ik altijd hetzelfde te horen dat ze me gaan opbellen maar het gebeurd gewoon niet. We moeten wel elke maand ons contract betalen maar de service die je krijgt is ver beneden alle peil. Reclame maken doen ze genoeg maar hun klanten verder helpen dat doen ze gewoon niet. Ik bel hen vandaag 18/08/2022 terug, weer moeten ze een oplossing nog zoeken maar vandaag zou ik zeker terug gebeld worden! Niet gebeurd!! Niet leuk meer zo aan het lijntje gehouden worden. Ik heb het full contract met alles er op en aan dus kan men toch verwachten van enige service.