Geachte mevrouw/heer,
Op 02-04-2025 kocht ik een IT- BARISTINA - in DE WINKEL KREFEL OUDENAARDE. en betaalde ik er 220,00 €voor.
Na 30-05-2025 - max. 24 maanden] vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Nl. het espressoapparaat wil niet meer malen.
1.Ik kreeg op 14-08-2025 een nieuw toestel toegestuurd. Dit apparaat vertoont op 20/08/2025 dezelfde storing nl: WIL NIET MEER MALEN.
2. IK STUUR HET TOESTEL TERUG en ontvang een nieuw toestel op 29/08/2025 Dat het een volledig nieuw toestel is zie ik aan het serienummer.
3. Op vandaag 08/09/2025 vertoont dit toestel weer e'ens dezelde als vorige twee toestellen DEZELFDE STORING nl. NIET MEER MALEN.
4. k heb het net gemeld en krijg weer een bon voor terug sturen van het DERDE TOETSEL MET TELKENS DEZELFDE STORING nl. MAALT NIET MEER.
Dit toestel was weer eens een nieuw toestel, dat stel ik weeral vast aanhet serienummer.
BESLUIT: aangezien ik het toestel weeral eens 2 a 3 weken moet missen, WIL IK DIT ZELDE TOESTEL NIET MEER.
IK VRAAG DAN HEEL BELEEFD OM MIJ DE AANKOOPPRIJS VAN 220,00€ PER KERENDE OF ZO SNEL MOGELIJK TERUG TE STORTEN.
(NB.een dubbel v d factuur kregen jullie eerder van KREFEL
11:15h van 02/04/25 -
250402102085
KAN DIT NIET ? stuur mijn dan een waardebon van 220,00€ waarbij mij bereid verklaar om zelfs een ander type machine van PHILIPS te kopen.
Gezien dit nu de derde keer meen ik recht te hebben billijke vergoeding voor al mijn "pijn en smart" heen en weer schrijven, buiten lopen naar de post enz.enz