U weigert mij verder contact, heeft niet gereageerd en DEKT ZODOENDE DE FOUTEN VAN DE KANTOORHOUDER, een schande.Ik heb opnieuw contact opgenomen met de Ombudsman verzekeringen (uw voorstel om deze dienst te "sussen" was buiten alle proportie en schandelijk). Het contract voldoet aan geen enkele vereiste, de fouten bij opstelling zijn crapuleus te noemen, de goedkeuring gebeurde in volste vertrouwen met de kantoorhouder hetgeen dus een vals vertrouwen was. Ik contacteerde uw klantendienst Argenta aangezien 6 maanden na afhaling 1500€ door Argenta ik nog GEEN ENKEL DOCUMENT had ontvangen (hoewel beloofd en uw fout onmiddellijk zou opgevallen zijn) en ik fraude/bedrog vermoedde. Ter plaatse was er trouwens geen tijd om de +20 tal bladzijden ter plaatse te lezen, velen bevatten ook niet de correcte gegevens.Normaal MOEST mij de individuele fiche worden bezorgd binnen de maand volgens uw voorwaarden (op straffe van niettigheid en zelfs schadevergoeding voor de klant), na zes maanden had ik die nog steeds NIET.U overtreedt hierbij de basisregel bij dergelijke contracten : het recht van opzeg binnen de maand na contractbevestiging.Ik laat het hier niet bij, dit sleept nu al meer dan een jaar aan.Ik onderneem nog verdere stappen en bereid een volgende klacht voor om in te dienen bij bevoegde instanties.Dit vraagt enorm veel energie en frustraties door uw fouten en hardnekkigheid van de klachtendienst om deze toe te dekken. Het vertrouwen in uw bank is volledig weg (klant sedert 2004).De slogan van Argenta "Zo simpel kan het zijn" is echt misleidend voor (potentiële) klanten.