Beste, op donderdag 7 oktober 1 dag na mijn operatie deed ik mijn ingevulde exemplaar van arbeidsongeschiktheid binnen in het kantoor van de voorzorg te Schilde. Ik heb geen ontvangstbewijs meegekregen ter plekke. Ik heb 3 keer telefonisch contact proberen leggen, mails gestuurd en dit alles zonder resultaat. Geen antwoord op de mails en als ik dan na 30 minuten iemand aan de lijn kreeg na 3 keer bellen werd er gewoon ingelegd. Ook is er mij via de online chat van de voorzorg verteld dat ik me geen zorgen moet maken en dat het dossier wel in orde komt. Ze raden me toen aan om te kijken op mijn e-mut en ook daar geen lopende dossiers van arbeidsongeschiktheid of dergelijke. 19 Oktober zou de voorzorg het 1e deel van de uitkering storten volgens de site en ik heb meer dan 1 week na afgifte nog geen idee of mijn dossier in orde komt. Ik moet namelijk nog papieren invullen voor mezelf en voor mijn werk om de uitkering te ontvangen. Gevolg van deze situatie is dat mijn rekeningen zullen blijven liggen...Huur, energiefacturen en andere... Ik heb gebeld en meerdere keren gemaild alsook zelf online het nodige opzoekwerk gedaan en ben ten einde raad. Het argument dat de kantooruren door corona teruggeschroefd zijn is al helemaal lachwekkend. Iedereen is gevaccinneerd en de scholen draaien volop zonder maskers. Een halve dag per week open vaak sommige kantoren. Ik zal wel zien dat ik alles op tijd binnenbreng met 1 arm. Hopelijk krijg ik via deze weg wel een snel en eerlijk antwoord. Ik betaal ook mijn bijdrage elk jaar aan de sociale zekerheid tenslotte.Vriendelijke groetenHazanas Diego