Terug

aqualibi gesloten - golden pass

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: WALIBI

07/02/2018

Beste sinds een aantal weken is aqualibi gesloten voor een periode van 3 maanden door renovatiewerken, alle klanten die een abonnement hebben krijgen ter compensatie toegang tot Oceade MAAR .... ik ben ten eerste geen fan van Ocease + heb ik ook een parkingabonnement met mijn Golden Pass van Walibi en bij Oceade krijg je geen compensatie van de parking. Ik heb dit ook al laten weten aan de klantendienst van Walibi dat ik dit aanvaard en gewoon wil dat mijn abonnement met 3 maanden verlengd wordt ipv toegang te hebben tot Oceade en hier komt na meerdere reminders geen enkele reactie op. Ik heb een abonnement op Walibi en Aqualibi, niet op Oceade en verwacht dan ook een terugbetaling van die 3 maandne niet gebruikt abonnement of een verlenging van 3 maanden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform