Terug

Apple weigert macbook in retour te betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. T.

Naar: Apple Belgium

11/10/2023

Ik bestelde een macbook bij Apple, we hadden ons vergist in keyboard. Apple raadt aan om met UPS terug te sturen en stuurt mij ook de retouretiketten toe.Ik dien mijn pakket af te geven aan een punt waar UPS pakketten ophaalt.Na enkele dagen laat Apple weten dat mijn pakket leeg is aangekomen ik heb fotos van cctv toegestuurd hoe mijn pakket eruit zag bij afgifte aan het punt.Apple stuurt enkel maar standaard emails en laat zelfs niet weten hoe mijn pakket eruit zag bij aankomst.Los hiervan is volgens mij de webshop, maw Apple, verantwoordelijk voor het transport indien zij de vervoerder kiezen.

Berichten (5)

D. T.

Naar: Apple Belgium

24/10/2023

GeachteIk ontvang graag een terugbetaling Ik ontvang ook graag een antwoord op mijn vorig schrijvenMvgDirk

Apple Belgium

Naar: D. T.

25/10/2023

Good afternoon.Thanks for your e-mail. We do not discuss complaints or remarks from our customers with third parties or intervening third parties like internet platforms due to our privacy policy.Our customers can contact us anytime with whatever question, remarks or complaint they have over the phone or via our contact pages. We will answer directly to our customers.We hope to have informed you properly with this e-mail.Kind regards,Apple Distribution InternationalApple StoreGoededag,Dank voor uw e-mail. Wij kunnen geen klachten of aanmerkingen van onze klanten met derde partijen of tussenkomende derde partijen zoals internet platforms behandelen door onze privacy policy.Onze klanten kunnen altijd contact met ons opnemen, met wat voor vraag, opmerking of klacht zij hebben per telefoon of via onze contact pagina's.In de hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht,Hartelijke groet,Apple Distribution InternationalApple StoreOn October 24, 2023 at 19:06:30 :PM GMT, klachtenbox@test-aankoop.be

D. T.

Naar: Apple Belgium

25/10/2023

HalloHet probleem is dat jullie niet antwoorden op vragen als: hoe is mijn pakket aangekomen bij jullie, jullie geven mij niets van feedback rond het lopende onderzoek. Jullie klantenservice is niet ok. Overigens zijn jullie gebonden tot terugbetaling volgens de heersende regelgeving.Graag heldere feedbackK ben telefonisch bereikbaar vanaf 1700 gmt+1, maw niet overdag of ‘s nachts, zoals jullie mij al probeerden te contacteren.https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231023_97484656?shem=iosieMvgDirk

Apple Belgium

Naar: D. T.

25/10/2023

Good afternoon.Thanks for your e-mail. We do not discuss complaints or remarks from our customers with third parties or intervening third parties like internet platforms due to our privacy policy.Our customers can contact us anytime with whatever question, remarks or complaint they have over the phone or via our contact pages. We will answer directly to our customers.We hope to have informed you properly with this e-mail.Kind regards,Apple Distribution InternationalApple StoreGoededag,Dank voor uw e-mail. Wij kunnen geen klachten of aanmerkingen van onze klanten met derde partijen of tussenkomende derde partijen zoals internet platforms behandelen door onze privacy policy.Onze klanten kunnen altijd contact met ons opnemen, met wat voor vraag, opmerking of klacht zij hebben per telefoon of via onze contact pagina's.In de hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht,Hartelijke groet,Apple Distribution International5, 2023 at 09:21:43 :AM GMT, klachtenbox@test-aankoop.be

D. T.

Naar: Apple Belgium

25/10/2023

Geef mij dan een antwoord zoals je telefoniste mij beloofd heeft op 12 oktober. Ik kreeg toen te horen dat haar collega zomaar mijn klacht had gesloten en ze begreep niet goed waarom. Ze was gedecideerd dat ze alles in het werk zou stellen om mij info te verstrekken. is het jullie interne policy die dan de de medewerkers monddood maakt?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform