Beste,Ik bestelde en betaalde een AEG oven van 970euro op 19 januari 2024 met een levertermijn van 4 weken.Op 16 januari 2024 heb ik een mail gestuurd naar elektro van lommelen met als vraag 'hebben jullie al een zicht op de levering van de oven'?-Op 19 februari 2024 heb ik de volgende mail van elektro van lommelen ontvangen:Beste,Uw oven staat nog in bestelling bij de toeleverancier. ( verwacht week 11)Je kan dit zelf meevolgen in je account online die wordt geüpdatet vanaf dat deze beschikbaar is.Je krijgt een bevestiging per mail en ook via ons kan je dit altijd navragen. In je account en op je bestelbon kan je de status van het toestel terug vinden die op het moment van de bestelling op bestelling aangeeft omdat we het natuurlijk door bestellen bij de fabrikant.Indien je het toestel wenst te wijzigen naar een model op voorraad of een toestel dat sneller leverbaar is, dan is dat altijd mogelijk. Er zijn verschillende opties beschikbaar.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,-Op 11 maart 2024 heb ik opnieuw volgende mail verstuurd naar electro van lommelen:Beste,Graag informeer ik eens over de levertijd van de oven,word de oven deze week geleverd?Ik had al een gekeken voor een alternatieve oven op jullie site maar deze staan 'bijna allemaal' op bestelling. -Op 12 maart heb ik volgende mail van elektro van lommelen ontvangen:Beste,De fabrikant meldt ons dat de levering van de oven helaas geüpdatet is naar week 14 momenteel, wij hopen deze zo spoedig mogelijk te mogen ontvangen.Indien je een snellere oplossing wenst laat het zeker weten dan bekijken wij de mogelijkheden.Onze excuses voor dit ongemak.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous, -Op 13 maart heb ik volgende mail gestuurd naar elektro van Lommelen:Beste,Ik heb deze oven besteld op 19/1/2024 (week 3) en de levertijd is 'tot op heden' 3 keer verlengd geweest,een alternatieve oven hebben jullie echter niet in aanbieding(deze staan bijna allemaalop bestelling).Aangezien er géén zekerheid geboden word dat de oven op week 14 geleverd zou worden, zou ik graag de terugbetaling wensen van de oven.Hebben jullie hiervoor een procedure?Mvg,Kristof-Op 13 maart heb ik volgende mail ontvangen van 'elektro van lommelen':Dag KristofGraag komen we samen tot een oplossing, een sneller leverbaar model is https://www.elektrolommelen.be/cd782m-aeg-Op 13 maart 2024 heb ik volgende mail verstuurd naar elektro van lommelen:Beste,Ik heb even gekeken naar wat je voorstelt.Ik stel vast dat deze duurder en ook op bestelling is (2 tot 4 weken)In het verleden heb ik nog apparaten bij jullie aangekocht maar zo'n lange levertijden heb ik nog nooit meegemaakt.Indien jullie deze week géén oven kunnen leveren zou ik graag willen overgaan tot de terugbetaling.MvgKristofTot op heden heb ik géén tegenbericht/mail meer ontvangen van 'electro van lommelen'.Ondertussen hebben wij nog steeds géén oven wat heel frusterend is.