Terug

Apparaat word maar niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Elektro Lommelen

16/03/2024

Beste,Ik bestelde en betaalde een AEG oven van 970euro op 19 januari 2024 met een levertermijn van 4 weken.Op 16 januari 2024 heb ik een mail gestuurd naar elektro van lommelen met als vraag 'hebben jullie al een zicht op de levering van de oven'?-Op 19 februari 2024 heb ik de volgende mail van elektro van lommelen ontvangen:Beste,Uw oven staat nog in bestelling bij de toeleverancier. ( verwacht week 11)Je kan dit zelf meevolgen in je account online die wordt geüpdatet vanaf dat deze beschikbaar is.Je krijgt een bevestiging per mail en ook via ons kan je dit altijd navragen. In je account en op je bestelbon kan je de status van het toestel terug vinden die op het moment van de bestelling op bestelling aangeeft omdat we het natuurlijk door bestellen bij de fabrikant.Indien je het toestel wenst te wijzigen naar een model op voorraad of een toestel dat sneller leverbaar is, dan is dat altijd mogelijk. Er zijn verschillende opties beschikbaar.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,-Op 11 maart 2024 heb ik opnieuw volgende mail verstuurd naar electro van lommelen:Beste,Graag informeer ik eens over de levertijd van de oven,word de oven deze week geleverd?Ik had al een gekeken voor een alternatieve oven op jullie site maar deze staan 'bijna allemaal' op bestelling. -Op 12 maart heb ik volgende mail van elektro van lommelen ontvangen:Beste,De fabrikant meldt ons dat de levering van de oven helaas geüpdatet is naar week 14 momenteel, wij hopen deze zo spoedig mogelijk te mogen ontvangen.Indien je een snellere oplossing wenst laat het zeker weten dan bekijken wij de mogelijkheden.Onze excuses voor dit ongemak.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous, -Op 13 maart heb ik volgende mail gestuurd naar elektro van Lommelen:Beste,Ik heb deze oven besteld op 19/1/2024 (week 3) en de levertijd is 'tot op heden' 3 keer verlengd geweest,een alternatieve oven hebben jullie echter niet in aanbieding(deze staan bijna allemaalop bestelling).Aangezien er géén zekerheid geboden word dat de oven op week 14 geleverd zou worden, zou ik graag de terugbetaling wensen van de oven.Hebben jullie hiervoor een procedure?Mvg,Kristof-Op 13 maart heb ik volgende mail ontvangen van 'elektro van lommelen':Dag KristofGraag komen we samen tot een oplossing, een sneller leverbaar model is https://www.elektrolommelen.be/cd782m-aeg-Op 13 maart 2024 heb ik volgende mail verstuurd naar elektro van lommelen:Beste,Ik heb even gekeken naar wat je voorstelt.Ik stel vast dat deze duurder en ook op bestelling is (2 tot 4 weken)In het verleden heb ik nog apparaten bij jullie aangekocht maar zo'n lange levertijden heb ik nog nooit meegemaakt.Indien jullie deze week géén oven kunnen leveren zou ik graag willen overgaan tot de terugbetaling.MvgKristofTot op heden heb ik géén tegenbericht/mail meer ontvangen van 'electro van lommelen'.Ondertussen hebben wij nog steeds géén oven wat heel frusterend is.

Berichten (3)

Elektro Lommelen

Naar: K. M.

16/03/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 752815961.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 752815961.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 752815961.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

Elektro Lommelen

Naar: K. M.

20/03/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 753905645.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 753905645.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 753905645.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

Elektro Lommelen

Naar: K. M.

22/03/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 754501730.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 754501730.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 754501730.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform