Terug

Apparaat werkt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Hubo

03/04/2024

Beste, op 15 maart 2024 kocht ik bij de Hubo in Lanaken een Batavia Electrische Borstel Maxxbrush.Daar deze niet op voorraad was moest deze worden besteld. Op 29 maart heb ik deze kunnen afhalen in de Hubo Lanaken. Op zaterdag 30 maart heb ik een stukje van mijn terras met dit apparaat willen schoonmaken. Echter deed het helemaal niet wat het beloofd had in de You Tube film van Batavia zelf. Direct alles weer netjes ingepakt en op dinsdag 2 april hiermee terug gegaan naar de Hubo in Lanaken. Na een vervelend gesprek met 1 van de medewerkers daar, was de enige optie om het apparaat terug te sturen voor reparatie. Iets anders was niet mogelijk. Ik gaf aan dat het apparaat niet stuk was, maar dat het niet voldeed aan de verwachtingen zoals beloofd. Om dat retourzending voor reparatie de enige optie was heb ik gevraagd om op de herstelbon ook aan te geven dat het niet aan mijn verwachtingen en beloftes voldeed. Dit wilde ze niet doen en heeft alleen vermeld dat deze niet goed werkt.Ik ben een trouwe Hubo klant, maar dit had ik echt niet van jullie verwacht.De eerste stap nu is een formule klacht over deze wijze van klantbenadering alvorens deze te laten escaleren naar andere instanties.Ik hoop echter dat ik voor dit apparaat een tegoedbon kan krijgen voor de aankoopprijs en dat jullie een tevreden klant houden. Uiteraard zal ik dit ook vermelden.Met vriendelijke groetRudolf van VelsenHeuvelstraat 623620 Lanakenruudvanvelsen@skynet.be

Berichten (4)

Hubo

Naar: R. V.

03/04/2024

Beste Rudolf,Wij hebben jouw bericht in goede orde ontvangen.Spijtig dat je ons niet eerst een bericht hebt gestuurd om dit na te kijken voor jou.Wij doen navraag bij de betrokken winkel en van zodra wij antwoord hebben zullen wij u niet nalaten om u op de hoogte te houden.Met vriendelijke groeten,FathiHubo Klantendienst--------------------

Hubo

Naar: R. V.

06/04/2024

Beste Rudolf,Wij komen terug op jou vraag.Volgens de procedures van onze leverancier zijn wij verplicht om het toestel eerst op te sturen voor herstelling/nazicht.Aangezien het toestel al gebruikt is, kan het niet in deze staat verkocht worden. Daarom zal het toestel eerst nagekeken worden door de leverancier. Pas wanneer de winkel bericht krijgt van de leverancier, kunnen zij een beslissing nemen over een eventuele gepaste oplossing.Met vriendelijke groeten,FathiHubo KlantendienstService Clientèle Hubo+32 3 300 22 02contact@hubo.be--------------------

R. V.

Naar: Hubo

24/04/2024

Beste,ik heb inmiddels via Hubo Lanaken vernomen dat bij wijze van uitzondering de fabrikant akkoord gaat met terugbetaling. Een geste waar ik zeker mee akkoord kon gaan.met vriendelijke groetRudolf van Velsen

Hubo

Naar: R. V.

24/04/2024

Beste Rudolf,Dat klinkt als goed nieuws,Het is altijd prettig wanneer fabrikanten bereid zijn om uitzonderingen te maken en klanten tegemoet te komen.Ik hoop dat de terugbetaling vlot verloopt en dat je tevreden bent met de service van Hubo Lanaken.Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, laat het me gerust weten.Met vriendelijke groeten,FathiHubo KlantendienstService Clientèle Hubo+32 3 300 22 02contact@hubo.be--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform