Terug

App werkt niet, geen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Apple Belgium

26/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 17/12/2024 kocht ik via Apple services de app en abbonement Dropbox Plus Ik stel echter vast dat deze niet geactiveerd wordt en neem contact op met dropbox zelf. Vermits dit aangekocht is via apple zelf, moeten zij hiervan de terugbetaling en activering doen. Zij weigeren dit en bieden geen oplossing of tergbetaling aan. Ik het 2 maal 11,99euro betaald voor een service die ik niet ontvangen heb. Medewerker Jesse weigert ook de contactgegevens door te geven voor een officiële klacht door te sturen alsook dit te escaleren. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 01/02/2025, de restitutie van 11,99euro x 2 in orde te maken/ Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Contact met dropbox die verwijzen naar Apple Services- gesprek met apple services

Berichten (5)

Apple Belgium

Naar: D. D.

26/01/2025

Geachte klant, Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store. U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten. Wij verzoeken u te controleren of de door u gestuurde e-mail de volgende gegevens bevat: * een webbestelnummer (Wxxxxx), indien uw vraag betrekking heeft op een aankoop die u via de Apple Online Store hebt gedaan; * een Reference Nummer, als uw vraag betrekking heeft op een kortingsactie. Als uw e-mail niet alle benodigde gegevens bevat, verzoeken wij u de e-mail aan te passen en opnieuw naar ons te sturen. Follow-up: 840865400 Voor andere vragen kunt u de benodigde contactgegevens vinden op de webpagina 'Contact opnemen met Apple': :www.apple.com/benl/contact Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple Store-klantenservice: :store.apple.com/benl/hel Met vriendelijke groet, De Apple Online Store --------------------------------------------------------------------- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ---------------------------------------------------------------------

D. D.

Naar: Apple Belgium

31/01/2025

Ik mocht hier nog geen antwoord op ontvangen

Apple Belgium

Naar: D. D.

31/01/2025

Geachte klant, Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store. U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten. Wij verzoeken u te controleren of de door u gestuurde e-mail de volgende gegevens bevat: * een webbestelnummer (Wxxxxx), indien uw vraag betrekking heeft op een aankoop die u via de Apple Online Store hebt gedaan; * een Reference Nummer, als uw vraag betrekking heeft op een kortingsactie. Als uw e-mail niet alle benodigde gegevens bevat, verzoeken wij u de e-mail aan te passen en opnieuw naar ons te sturen. Follow-up: 840959406 Voor andere vragen kunt u de benodigde contactgegevens vinden op de webpagina 'Contact opnemen met Apple': :www.apple.com/benl/contact Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple Store-klantenservice: :store.apple.com/benl/hel Met vriendelijke groet, De Apple Online Store --------------------------------------------------------------------- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ---------------------------------------------------------------------

D. D.

Naar: Apple Belgium

15/02/2025

De 4 werkdagen zijn al lang gepasseerd

Apple Belgium

Naar: D. D.

15/02/2025

Geachte klant, Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store. U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten. Wij verzoeken u te controleren of de door u gestuurde e-mail de volgende gegevens bevat: * een webbestelnummer (Wxxxxx), indien uw vraag betrekking heeft op een aankoop die u via de Apple Online Store hebt gedaan; * een Reference Nummer, als uw vraag betrekking heeft op een kortingsactie. Als uw e-mail niet alle benodigde gegevens bevat, verzoeken wij u de e-mail aan te passen en opnieuw naar ons te sturen. Follow-up: 841253906 Voor andere vragen kunt u de benodigde contactgegevens vinden op de webpagina 'Contact opnemen met Apple': :www.apple.com/benl/contact Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple Store-klantenservice: :store.apple.com/benl/hel Met vriendelijke groet, De Apple Online Store --------------------------------------------------------------------- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ---------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform