Terug

App werkt niet, dus 21,80 euro ipv. 8,70 euro

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: NMBS

12/08/2022

Ik moest treinen van Gent naar Genk. Ik koop normaal een standaard Rail Pass (87 euro voor 10 ritten). De bedoeling was dat ik die via de app zou kopen, maar dat ging niet. Ik had niets anders bij dan mijn telefoon (geen bankkaart). Ik kon nog naar een vriend bellen en vragen een ticket te kopen via de website en mij dat door te sturen. Via de website kan je echter geen Rail Pass kopen. Een enkel ticket was 21,80 euro (bijna 3x zoveel als met een Rail Pass).Ook vandaag werkt de app nooit (wat aankopen van tickets/Rail pass betreft). Ik heb ondertussen gewoon een papieren Rail Pass gekocht, maar het teveel betaalde geld (door het niet functioneren van de app) krijg ik van de NMBS niet terug.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform