Geachte mevrouw/heer,
Op 12/11/2019 kocht ik een TV Samsung QE55Q8DNALXXN 55" A LCD QLED.
Op dit toestel gebruik ik verschillende apps. Bij die apps is ook een app van myLum (Lumière). Via deze app kan ik aangekochte films bekijken.
Sinds een paar maanden lukt dit niet meer omdat u de nieuwste versie van die niet hebt verwerkt.
Ik contacteerde daarvoor myLum en die antwoordde het volgende:
“Het blijkt dat Samsung een oude versie van de app op de TV groep 23TV_BASIC1_LIC heeft gezet, in plaats van de door ons ingeleverde versie.
Samsung corrigeert dit soort dingen niet, dus wij hebben hier een nieuwe submit voor gedaan. Dit proces kan erg lang duren bij Samsung, maar we hebben aangemerkt dat dit een versie betreft die al op alle andere TV groepen draait.”
Zolang u de nieuwe versie niet installeert kan ik mijn aangekochte films niet bekijken. Daarom verzoek ik u onverwijld de recentste versie van myLum te istalleren.
Met vriendelijke groeten,
Johan Van Nuffel
Sleutelplasstraat 9 bus 101
1700 Dilbeek
Mail vnj@me.com
Bijlage: Kopie factuur