Beste,in de app van luminus zie ik mijn meterstanden verkeerd staan. Daar waar mijn dagteller moet staan, staat de meterstand van mijn exclusieve nacht en omgekeerd.Ik heb reeds met jullie hiervoor contact opgenomen, zowel telefonisch als via mail, maar dit geraakt maar niet opgelost.De eindfactuur klopt gelukkig wel, maar hiervoor laat ik steeds iemand van fluvius de meterstanden opnemen.Jullie hebben mij ook al naar fluvius zelf doorverwezen, maar daar staat alles correct, krijg ik ook de gegevens die ik naar jullie doorstuur, maar zelfs dan geraakt mijn probleem niet opgelost.Op een gegeven moment ging ik naar een specialist worden doorgeschakeld en ik kwam bij iemand van het onderhoud van de ketels uit, wijl ik dit niet eens heb.Kan iemand aub mijn gegevens in de app correct plaatsen?Ik vindt het ook bijzonder spijtig dat ik telkens na mijn eindfactuur te zien krijg dat mijn meterconfiguratie het niet toelaat om meterstanden toe te voegen. Hoe kan een mens zo deftig zijn verbruik opvolgen?In bijlage vinden jullie het bestand dat van fluvius verkregen is als bewijs en dat naar Luminus is doorgestuurd geweest. (toen wel in excel, nu in pdf)Graag zo snel mogelijk aanpassen dat ik alles correct zie in jullie app en ook correct kan berekenen.MvgMaggelien