Terug

App toont verkeerde gegevens

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. N.

Naar: Luminus

04/04/2024

Beste,in de app van luminus zie ik mijn meterstanden verkeerd staan. Daar waar mijn dagteller moet staan, staat de meterstand van mijn exclusieve nacht en omgekeerd.Ik heb reeds met jullie hiervoor contact opgenomen, zowel telefonisch als via mail, maar dit geraakt maar niet opgelost.De eindfactuur klopt gelukkig wel, maar hiervoor laat ik steeds iemand van fluvius de meterstanden opnemen.Jullie hebben mij ook al naar fluvius zelf doorverwezen, maar daar staat alles correct, krijg ik ook de gegevens die ik naar jullie doorstuur, maar zelfs dan geraakt mijn probleem niet opgelost.Op een gegeven moment ging ik naar een specialist worden doorgeschakeld en ik kwam bij iemand van het onderhoud van de ketels uit, wijl ik dit niet eens heb.Kan iemand aub mijn gegevens in de app correct plaatsen?Ik vindt het ook bijzonder spijtig dat ik telkens na mijn eindfactuur te zien krijg dat mijn meterconfiguratie het niet toelaat om meterstanden toe te voegen. Hoe kan een mens zo deftig zijn verbruik opvolgen?In bijlage vinden jullie het bestand dat van fluvius verkregen is als bewijs en dat naar Luminus is doorgestuurd geweest. (toen wel in excel, nu in pdf)Graag zo snel mogelijk aanpassen dat ik alles correct zie in jullie app en ook correct kan berekenen.MvgMaggelien

Berichten (1)

Luminus

Naar: M. N.

04/04/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform