Terug

App geeft (doelbewust) andere datums op het aangekochte ticket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: NMBS

14/09/2023

Beste, vandaag wilde ik 2 tickets kopen voor 22/09 (bewijs in foto), echter net wanneer ik wil afrekenen zie ik dat de datum op 21/09 staat voor het ticket. Dat gebeurde niet 1 keer, maar iedere keer opnieuw. Dit lijkt me doelbewust te gebeuren of er is wel een felle, maar interessante bug ten voordele van de NMBS in de app. Klanten die dit niet of te laat zien, hebben, eens in de trein, zware gevolgen te dragen voor een vergissing die bij de NMBS ligt (en niet bij de klant).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform