Beste, ik kocht vorig jaar een appartement op een tweede verdiep in Vilvoorde. Bleek de watermeter gezamenlijk te zijn voor de appartementen op het tweede én het derde verdiep. De vorige eigenaar van mijn appartement betaalde aan de eigenaar van de 3e verdieping. Ik verhuur mijn appartement sinds februari 23. In april liet mijn huurder weten dat er geen water was. Klaarblijkelijk had de eigenaar van het derde verdiep zijn rekeningen niet betaald, en was het water afgesloten.In april 2023 verzocht ik De Watergroep om een aparte watermeter voor mijn appartement op de tweede verdieping. Pas halverwege augustus ontving ik een contractbevestiging. Inmiddels is er nog steeds geen aparte watermeter, maar ook - sinds april - geen watertoevoer. Mijn huurder weigert al enkele maanden om de huur te betalen, wat ik begrijp. Ik heb al ontelbare keren telefonisch contact opgenomen met De Watergroep. Men is vriendelijk, maar na verloop van tijd wordt de telefoon door hen ingelegd.Ik ben verplicht om mij tot een advocaat te wenden (die dit typt), en die zojuist telefonisch contact had met De Watergroep. Volgens de dame aan de lijn zou er inderdaad toch wat mis zijn. De advocaat dient morgen terug te bellen...Ik vind dit alles hallucinant, en wens hieromtrent klacht in te dienen. Ik wens dat er per kerende een aparte watermeter wordt geïnstalleerd.Mvg,