Terug

anulatiekost verkoop auto

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: IKWILVANMIJNAUTOAF.BE

29/12/2017

Ik had in september gesurft naar de site ikwilvanmijnautoaf.be en werd tel gecontacteerd ivm een bod voor de verkoop van mijn opel insignia voor 4500€.Ik heb tele toegestemùd voor deze verkoop maar nooit geantwoord op hun emails of een bevestiging gestuurd.Nu dreigen zij met een annulatiikost van 15% met een mun van 300€ zie email hieronder :Geachte Heer Vergauwe,Onze dienst na verkoop heeft getracht u enkele malen te bereiken, zowel telefonisch als per mail.Tot op heden mochten wij van u nog steeds geen verder nieuws ontvangen betreffende de levering van uw wagen.Indien wij uiterlijk tegen DONDERDAG 4 JANUARI 2018 niets van u mochten vernemen, zullen wij genoodzaakt zijn u een administratieve kost aan te rekenen d.m.v. een annuleringsfactuur die 15% van uw totaalbedrag bedraagt met een minimum van 300 euro.Mocht het zijn dat u door bepaalde omstandigheden onze diensten niet heeft kunnen bereiken , laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten!Met vriendelijke groet,Meilleures salutations,TiffanyCustomer Service

Berichten (1)

IKWILVANMIJNAUTOAF.BE

Naar: V. V.

29/12/2017

Please respond above this line----------------------------------------------Tiffany, 29 dec. 10:58 CETGeachte Heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht.Na het verlengen van het leveringstermijn op vraag van Mr. Vergauwe, hebben wij meermaals geprobeerd om in contact te treden met hem.Er werd aangegeven dat de wagen rond deze tijd beschikbaar zou zijn. Hierbij wacht de koper al sinds september op de wagen, maar werd de overdracht steeds verplaatst.Gezien noch wij, noch de aankoper een reactie ontving van Mr. Vergauwe, kunnen we er alleen maar vanuit gaan dat deze de verkoop weigert.Het spreekt voor zich dat, mocht hier een geldige reden voor zijn, we het dossier steeds in beraad kunnen nemen.Hiervoor dienen wij natuurlijk wel contact te hebben met Mr. Vergauwe.Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd,Met vriendelijke groet,Meilleures salutations,TiffanyCustomer Service![dealerdirect.de](s:dealerdirect.eu/zendesk/dealerdirect-newlogo.png)Ambachtenlaan 343001 HeverleeTel: 01698.03.81Whatsapp nr 047258.85.31 **E-Mail: info@dealerdirect.be**BTW Nummer: BE0839741272----------------------------------------------Klachtenbox, 29 dec. 10:53 CET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Dealerdirect.be.[N30X59-XW0M]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform