Please respond above this line----------------------------------------------Tiffany, 29 dec. 10:58 CETGeachte Heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht.Na het verlengen van het leveringstermijn op vraag van Mr. Vergauwe, hebben wij meermaals geprobeerd om in contact te treden met hem.Er werd aangegeven dat de wagen rond deze tijd beschikbaar zou zijn. Hierbij wacht de koper al sinds september op de wagen, maar werd de overdracht steeds verplaatst.Gezien noch wij, noch de aankoper een reactie ontving van Mr. Vergauwe, kunnen we er alleen maar vanuit gaan dat deze de verkoop weigert.Het spreekt voor zich dat, mocht hier een geldige reden voor zijn, we het dossier steeds in beraad kunnen nemen.Hiervoor dienen wij natuurlijk wel contact te hebben met Mr. Vergauwe.Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd,Met vriendelijke groet,Meilleures salutations,TiffanyCustomer ServiceAmbachtenlaan 343001 HeverleeTel: 01698.03.81Whatsapp nr 047258.85.31 **E-Mail: info@dealerdirect.be**BTW Nummer: BE0839741272----------------------------------------------Klachtenbox, 29 dec. 10:53 CET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Dealerdirect.be.[N30X59-XW0M]