Op 19/08/2023 boeken we een reis naar Tenerife, weliswaar zonder verzekeringen omdat het vertrek maar binnen 3 weken is ,van 12/09/2023-21/09/2023.Op 20/08/2023 valt mijn man met de fiets en heeft een hoofdtrauma waardoor hij niet met het vliegtuig mag vliegen. Hij heeft 2 dagen op intensieve gelegen met schedelfractuur die doorloopt tot aan de onderkaak en verschillende bloedingen in de hersenen. Na meerdere malen bij het proberen om online de vlucht voor mijn man te annuleren, dat steeds niet lukt om redenen dat de naam niet klopt, heb ik eindelijk persoonlijk iemand aan de lijn gehad om dit samen in te vullen. Dit lukte ook niet omd welke reden ook niet te verstaan want alle gegevens kloppen, toch kon het niet online. Heb dan klacht ingediend( omdat ik dit op deze manier moest doen van een medewerkster aan de telefoon van Ryanair) bij Ryanair op 6/09/2023 alle documenten zoals doktersattesten en screenshot van het niet online lukkende anulatie wegens hoofdtrauma erbij gestoken.Op 17/09/2023 ontvang ik een mail van Ryanair dat de tickets niet restitueerbaaar zijn, dat ik contact moet opnemen voor vertrek van de vlucht met Ryanair , wat ik ook gedaan heb op 06/09/2023. Ik zou mijn verzekering moeten aanspreken, die ik jammer genoeg niet genomen heb. Het is een overmacht door medische redenen, het is niet dat wij dit gewilt hebben. Wij zijn al tevreden als we de tickets( de som) van de vlucht van mijn man zouden kunnen houden voor een latere vlucht. Een voucher in de plaats om later te gebruiken. Dit is tengevolge van overmacht. Dit hebben we niet gewild.