Terug

Anulatie abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: Testaankoop

20/02/2025

Al 2 keer een contact formulier voor mijn abonnement te annuleren. Betaal nu al een paar maand voor een abonnement dat ik niet wil. Nooit antwoord op gekregen. Vorige week wel een e-mail gekregen om te vragen of ik tevreden ben op het antwoord op mijn vraag dat ik nooit heb gekregen. Ik wil mijn abonnement geannuleerd en mijn geld terug

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: L. G.

20/02/2025

Beste Abonnee, Mevrouw Glorieux, We bevestigen de ontvangst van je berichten over de stopzetting van je abonnement. Sinds 31 januari hebben we meerdere pogingen ondernomen om je telefonisch te bereiken om de gevraagde bevestiging en aanvullende informatie over de stopzetting met je te delen. Helaas is dit tot nu toe niet gelukt. Bij deze bevestigen we dat je verzoek tot stopzetting van het abonnement succesvol is verwerkt. Je abonnement wordt per 1 maart 2025 beëindigd, en de domiciliëring wordt daarna automatisch stopgezet. Omdat onze adressenlijst vooraf wordt samengesteld, is het mogelijk dat je het tijdschrift voor de maand maart nog ontvangt. Hier hoef je verder niets voor te doen. We hebben je hierover nu ook een bevestigingsmail gestuurd. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het telefoonnummer 025423200. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform