Terug

Anomalie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

19/11/2024

Beste Gisteren kreeg ik een bericht dat de levering mislukt was door gebrek aan informatie terwijl toch mijn adres juist erop staat en gls al verschillende keten al hier geweest is dus mijn adres is wel erkend Nu staat er op de site van gls dat mijn pakketje in anomalie is ? Wat betekend dit kan daar wat meer duidelijkheid over gecommuniceerd worden en wordt nu mijn pakketje nog geleverd of niet Grts Deelkens Carine Buskruitstraat 110 3920 lommel 0475203227

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. D.

19/11/2024

Beste Mevr Deelkens Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak. Ik begrijp niet waarom het pakket niet afgeleverd is. Het probleem lijkt het huisnummer te zijn geweest, maar dit werd bevestigd in uw e-mail. Ik heb dus een dringend verzoek voor levering voor 20/11 naar het bezorgdepot gestuurd. Mvg Christine

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. D.

21/11/2024

Beste Mevr Deelkens Ik zie dat uw pakket werd op 20/11 afgeleverd Nogmaals onze excuses Uw klacht is bon ons dus afgesloten Mvg Christine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform