Terug

Annulleren van bestelde etiket niet mogelijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: bpost

05/07/2023

Ik heb bij Bpost een etiket aangevraagd om een pakje te versturen. Het pakje werd niet aangeboden bij de post om te versturen maar toch kan ik het aangemaakte etiket niet meer annuleren. Er werd op dat moment geen enkele dienst geleverd en de aankoop online kan niet geannuleerd worden ondanks dat dit wettelijk verplicht is:Ook bij een aankoop op afstand hebt u als consument recht op de wettelijke herroepingstermijn van 14 kalenderdagen. De termijn gaat in op de dag na de levering van het goed of het afsluiten van het dienstencontract.

Berichten (4)

bpost

Naar: L. V.

05/07/2023

REF 1-49384902880Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-MOQJTQ9]

L. V.

Naar: bpost

05/07/2023

Beste,Ik heb contact opgenomen met de klantendienst via de chat service. Daar heb ik alle gegevens doorgegeven maar die zeiden gewoon, niet mogelijk en de chat werd afgesloten.

L. V.

Naar: bpost

05/07/2023

Heb je een exacte link naar een klachtenformulier?Op de FAQ kan ik nergens de juiste info terug vinden.

bpost

Naar: L. V.

06/07/2023

Geachte klant,Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd.Zie ook de bijlage een adreslabel is een gepersonaliseerd product dat niet onder het herroepingsrecht valt.Deze info werd meegegeven en door u voor akkoord aangenomen alvorens de betaling uit te voeren.Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-MP1ZD8L]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform