Terug

annulering wegens ernstige ziekte-overmaking medisch attest

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: RYANAIR

01/02/2024

Beste,als gevolg aan mijn initiële klacht dd 30-01-2024 maak ik hierbij het betreffende medisch attest over. Er wordt duidelijk aangehaald dat het een ERNSTIGE ZIEKTE betreft met een noodzakelijke intensieve behandeling in de periode van het reizen (10-02 tot 17-02) met als gevolg de ONMOGELIJKHEID om te reizen.In mijn contact met de support dienst van jullie diensten werd er onmiddellijk en zonder verder commentaar de vraag tot terugbetaling door gewettigde annulering verworpen. Na mijn verwijzing naar het betreffende artikel 10.5 (annulering wegens ernstige ziekte) werd mij na 14 minuten via mail meegedeeld dat jullie standpunt ongewijzigd blijft en dit na de overmaking van het medisch attest dat toch wel essentieel is in de aanvraag en de beoordeling. Jullie geven mij verder mee dat de zaak voor jullie is opgelost en gesloten is. Ik kan me hier dus niet mee akkoord verklaren en verzoek nogmaals tot terug betaling van de gemaakte kosten, verwijzende naar jullie restitutiebeleid.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform