Beste,Ik heb een reeks vluchten (heen-en-terug + een binnenlandse vlucht) geboekt bij eDreams voor een reis naar Kaapverdië.Ik nam bij de booking een annuleringsverzekering Annulering om Elke Reden Garantie.Nu kan onze reis niet meer doorgaan omwille van de Covid-19 richtlijnen.Daarom zou ik gebruik willen maken van mijn annuleringsverzekering om de vluchten te annuleren. Volgens de voorwaarden zou ik op deze manier het volledige bedrag -20% reservatiekost terug moeten krijgen.De verzekering vervalt echter 24u voor het vertrek van de eerste vlucht. Maar het is onmogelijk om in contact te komen met Edreams. Er is nergens een email adres te vinden, ik word steeds doorverwezen naar een telefoonnummer maar hier krijg je te horen dat de klantendienst momenteel gesloten is. Op deze manier wordt het dus allicht onmogelijk om aanspraak te make op mijn annuleringsverzekering.Ik kan ook annuleren via de luchtvaartmaatschappij zelf maar dan krijg ik slechts een voucher ter compensatie die 1 jaar geldig blijft.Het is de eerste keer dat we veel geld uitgaven aan een grote reis met ons gezin van 5.Het gaat dus ook om een aanzienlijk bedrag: € 3.764,27Ik weet niet hoe ik hier mee verder moet, kunnen jullie mij helpen?Alvast bedankt, Ruben