Terug

Annulering vlucht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering vlucht

Klacht

G. D.

Naar: Brussels Airlines

01/11/2024

Korte beschrijving van uw probleem Naar aanleiding van de annulatie van onze vlucht van Nice naar Brussel op 30 juni, werden wij zonder enige hulp op straat gezet met de vermelding dat onze volgende vlucht zou doorgaan 24u later. Echter waren wij genoodzaakt zelf op zoek te gaan naar een alternatief om snel terug thuis te zijn. Wij konden niet langer wachten dan meteen te vertrekken met de auto. Dit omtrent de opvang van onze kinderen. Alles bij elkaar zijn we dankzij de annulatie een kleine 1000 euro kwijt. Na contact met Brussels Airlines krijgen wij een belachelijke 58 euro terug voor onze maaltijd die we hebben genomen op de luchthaven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform