Terug

Annulering verkocht product Black Friday

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: FNAC BELGIUM

14/11/2023

Beste, Beste, Vandaag ontving ik een mail dat mijn bestelling van een ultimate ears boom 3 geannuleerd is. Na contact met de klantendienst werd mij aangeraden een e-mail te sturen:Ik stuurde volgende argumenten. 1. Er is geen communicatie naar de consument inzake de reden van annulering. In de mail naar de consument wordt geschreven dat de consument de bestelling zou geannuleerd hebben. Wat niet correct en een foutieve communicatie is. 2. Als consument heeft men recht op het product dat men aangekocht heeft voor de overeengekomen prijs. Er kan dan ook geen herroeping van geadviseerd worden. De consument kan er vanuit gaan dat dit om een degelijke prijs gaat. De oude prijs werd op de website doorstreept waarbij de nieuwe promotieprijs werd getoond. Tevens stond de actie van Black Frida erbij. Hierdoor kan een fout van het systeem of een verkeerde prijs niet ingeroepen worden. De consument kan wel degelijk ervan uitgaan dat dit een correcte korting is van het product. Nadat mijn mail werd verzonden, kreeg ik plots een algemene mail met een reden en een compensatie van 10 euro waar ik niet kan op ingaan.Op mijn klachtenmail kreeg ik de melding dat ze momenteel te veel e-mails krijgen en ik nogmaals moet sturen om een antwoord te ontvangen. Hopende via deze weg een gepaste oplossing te vinden.

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: A. B.

15/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Wij danken je voor je begrip en hopen je binnenkort opnieuw van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

A. B.

Naar: FNAC BELGIUM

15/11/2023

Beste, Dit is een algemeen antwoord dat u steeds geeft. Zoals ik reeds zei en nogmaals verhaal: De consument kan er vanuit gaan dat dit om een degelijke prijs gaat. De oude prijs werd op de website doorstreept waarbij de nieuwe promotieprijs werd getoond. Tevens stond de actie van Black Fridy erbij. Hierdoor kan een fout van het systeem of een verkeerde prijs niet ingeroepen worden. De consument kan wel degelijk ervan uitgaan dat dit een correcte korting is van het product.

FNAC BELGIUM

Naar: A. B.

15/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Het spijt ons, maar helaas kunnen wij de Ultimate Ears BOOM 3 Luidspreker niet leveren aan de prijs van Eur 38,70 gelet op de uiterst lage marges. Wij menen dan ook dat wij het recht hadden de bestelling te annuleren, aangezien er geen akkoord was over deze manifest verkeerde prijs. Hiernaastmoeten wij ook meegeven dat wij wettelijk niet toegelaten zijn met verlies te verkopen.Wij verontschuldigen ons voor dit voorval, en doen er alles aan om in de toekomst nog zorgvuldiger om te gaan met de informatie die wij op onze website vermelden.Wij hopen op je begrip.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform