Bedankt voor je berichtGeachte mevrouw Boghe,Hartelijk dank voor uw mededeling. Op 9 november werden twee speciale kortingscodes, SORRY10 en SORRY30, zonder toestemming van CandA op het internet gedeeld en zijn sindsdien gedeactiveerd. De codes bevatten een fout waardoor klanten meer dan 10 bestellingen kunnen plaatsen met hetzelfde kortingscode, u kunt begrijpen dat dit nooit de bedoeling is geweest. De kortingscode waren verstuurd naar een selectie van klanten die door systeemstoring van CandA lang hebben gewacht op hun bestellingen of terugbetaling. Deze codes waren niet bedoeld om te worden verspreid Alle bestellingen met deze codes zijn hierdoor geannuleerd.Restituties voor deze annuleringen zijn uitgevoerd en zullen aan u worden gecrediteerd via dezelfde betaalmethode waarmee u uw bestelling heeft geplaatst.Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en verheugen ons erop, u binnenkort weer in de Online Shop te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groetenUw CandA Online ShopLarissaUW MENING IS BELANGRIJK Deel uw mening in een korte vragenlijst en help ons onze service te verbeteren.Deelnemen aan de enqueteContact 02 412 72 30* (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uurKlantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitslandCandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW-ID-nummer: BE0634.993.969De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofdkantoor: Baar/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Giny Boer, Christoph Hammer