Terug

Annulering van bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. H.

Naar: UNIGRO

19/03/2019

Annulering van mijn bestellingen omdat artikels uitgeput zouden zijn. Geen alternatief aangeboden. Artikelen stonden daarna nog wel gewoon op hun site.

Berichten (1)

UNIGRO

Naar: R. H.

28/03/2019

Beste Meneer Heere,Wij hebben uw bestelling goed ontvangen, waarvoor onze dank.Er is echter een foutje geslopen in de prijs van het artikel op onze website. Daardoor kwam het aan een veel lagere prijs in uw winkelmandje. Aangezien wij het artikel niet aan deze voorwaarden kunnen leveren, zal uw bestelling geannuleerd worden. We verwijzen hiervoor ook graag naar de bepalingen in onze algemene verkoopvoorwaarden en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.Wenst u een nieuwe bestelling te plaatsen? Dit kan! We hebben onze website ondertussen gea¼pdatet, dus neem snel een kijkje op www.unigro.be.Wij wensen u alvast nog een fijne dag toe en hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.Hopend u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd, verblijven wij ondertussen.Met vriendelijke groetenUw consulente NurefsanKlantendienst Unigro--------------------------- Original message ---------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform