Terug

Annulering + Terugbetaling van Vliegtickets.be

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

L. D.

Naar: VLIEGTICKETS.BE

30/09/2025

Bovenstaande is mijn trip ID. Beste, Ik heb vorig jaar te horen gekregen dat mijn vlucht voor de volgende ochtend geannuleerd werd. Ik kreeg geen contact met de bevoegde instanties dus kocht ik een nieuw vliegticket voor een andere vlucht (07/10/2024). Eenmaal op de luchthaven werd mij een gratis vlucht aangeboden die beter was. De vrouw van de luchthaven deelde mij mee dat ik mijn gekocht vliegticket kon annuleren binnen de 24u na bestelling en mij kon verwachten aan een terugbetaling, omdat dit een internationale wet is. Nu heb ik zowel de vliegmaatschappij als de ticket provider (vliegtickets.be) hierover een mail gestuurd over mijn annulatie. De vliegmaatschappij bevestigde mijn mail, maar legde uit dat terugbetalingen via de ticket provider zijn. Ik heb meerdere mails en contactformulieren gestuurd naar vliegtickets.be, maar nooit antwoord gekregen. Nu wacht ik al bijna een jaar op mijn geld en ik zou dit graag terug hebben, want het gaat toch om een redelijk bedrag. In bijlage zitten mijn mails en mijn betaalbewijs (alle doorgestuurde contactformulieren kan ik u jammer genoeg niet bezorgen, want deze verdwijnen bij verzending). Alvast bedankt Lenny Decrick


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform