Geachte mevrouw, mijnheer,Hierbij sturen wij u dit bericht naar aanleiding van het klachtendossier van klant Karaca Hayati.Wij namen nota van de opmerkingen van de klant met betrekking tot bovenstaand reservatienummer en deze bemerkingen werden met zorg doorgenomen.De bemerkingen aangaande de klantendienst werden genoteerd.TUIfly hecht veel belang aan de kwaliteit van haar dienstverlening en onze vertegenwoordigers worden volledig binnen deze optiek opgeleid.Wij betreuren het dan ook indien de service niet beantwoordde aan de verwachtingen van de klant.De bemerkingen werden aan het correcte departement overgemaakt, zodat deze verwerkt kunnen worden.Wij betreuren te vernemen dat de boeking met reserveringsnummer 27348271 geannuleerd werd. Nieuwe boekingen, minder dan een maand voor afreis en online boekingen moeten bij reservatie onmiddellijk betaald worden.De bevestigingsmail met betalingsopdracht wordt automatisch verstuurd bij online boekingen. De betaling van het reservatienummer 27348271 werd echter pas ontvangen om 19u54 terwijl de boeking werd gemaakt om 18u34.Omdat het systeem de betaling niet meteen na de boeking kon detecteren, werd deboeking van klant Karaca niet tijdig gevalideerd, met de annulering tot gevolg.Naar bovenstaande argumentatie kunnen wij dan ook geen positief gevolg geven aan dit dossier. In de overtuiging u met bovenstaande verduidelijking voldoende te hebben geïnformeerd, tekenen wij,Met achting,Quality After SalesZonder nadelige erkenning en met behoud van al onze rechten.