Terug

Annulering producten door Fnac

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

M. M.

Naar: FNAC BELGIUM

03/12/2025

Beste, Op 8/11/2025 heb ik 3 producten (Garmin 540) besteld op webshop Fnac. Bestelnummers: ELCCO4OL5ZVFC en G64XTBMV6WYFC. Deze producten stonden met "uitverkoop", "Black Friday deal -75%". Dit is niet onrealistisch die tijd van het jaar. Ik heb er 3 besteld voor mij en mijn 2 zonen. Na bestelling kreeg ik een mail dat de bestelling in verwerking is. Kort nadien krijg ik een mail dat de bestellingen geannuleerd zijn. Zonder info... Uiteindelijk ZELF contact opgenomen via chat en mail. Volgens hen zijn de bestellingen geannuleerd door een verkeerde prijsaanduiding. Wat mij dus verbaast deze tijd. Verschillende mails reeds gestuurd om toch de producten op te sturen, zelfs voorstel om er toch 2 op te sturen (voor mijn 2 zonen), maar steeds geven ze excuus dat het een verkeerde prijsaanduiding is. Reeds ook wat opgezocht en dit hebben ze 2 jaar geleden ook gedaan bij iemand die hier ene klacht heeft ingediend. Bij die Garmin's heb ik ook hoesjes besteld ervoor, deze zijn wel geleverd door een bedrijf via Fnac. Maar deze zijn enkel op eigen kosten retourbaar. Ik zou dus graag krijgen waar ik heb voor betaald - de Garmin's 540.

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: M. M.

05/12/2025

Fabienne (Fnac) 5 dec 2025 08:57 CET Bonjour, Nous souhaitons vous informer qu'une erreur s'est malheureusementglissée dans l'affichage du prix du GSP pour vélo Garmin Edge 540 sur notre site web. Cela a entraîné l'affichage d'un prix incorrect, ce qui n'était évidemment pas intentionnel. Nous comprenons que cette situation puisse êtredécevanteet nous vous présentons nos excuses les plus sincères pour ce désagrément. En raison de cette erreur, nous sommes contraints d'annuler votre commande. Bien entendu, tout montant déjà payé sera immédiatement remboursé. Nous mettons tout en oeuvre pour éviter ce type d'erreur à l'avenir et espérons pouvoir compter sur votre compréhension. Bonne journée, Fabienne Klachten 3 dec 2025 13:46 CET

M. M.

Naar: FNAC BELGIUM

05/12/2025

Beste, Zoals je kan lezen ben ik Nederlandstalig, dus ook liefst in Nederlands te communiceren. “Direct” terugbetaald is niet gebeurd.. is ondertussen een maand geleden. Dit was een DUIDELIJK prijsaanbieding. Vergissen is menselijk, maar dit is precies al meerdere malen voorgekomen. Ik krijg op geen enkel vlak geen compensatie voor dit voorval… Ik verwacht dus nog steeds mijn producten. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Manolito Meersschout

FNAC BELGIUM

Naar: M. M.

08/12/2025

Joelma (Fnac) 8 dec 2025 12:28 CET Beste, Bedankt voor uw bestelling bij ons. Wij willen u informeren dat er helaas een fout is opgetreden in de prijsweergave van het product GPS voor fiets Garmin Edge 540 op onze website. Hierdoor werd een onjuiste prijs weergegeven, wat uiteraard niet de bedoeling was. Wij begrijpen dat dit vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Om deze reden zijn wij genoodzaakt uw bestelling te annuleren. Uiteraard wordt het volledige bedrag dat u heeft betaald teruggestort. Om de terugbetaling te kunnen uitvoeren, vragen wij u om onderstaande gegevens in te vullen in uw account op onze website, onder “Mijn gegevens” in de kolom ‘Mijn betaalgegevens’ ‘Terugbetaling via een bankoverschrijving’: Naam van de rekeninghouder IBAN (Internationaal bankrekeningnummer) BIC (Bank Identifier Code – Internationale identificatiecode van de bank) Zodra deze gegevens door u zijn ingevoerd, kunnen wij de terugbetaling in gang zetten. Het bedrag zal zo snel mogelijk zichtbaar zijn op uw bankrekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groeten, Webshop Fnac.be Klachten 5 dec 2025 13:30 CET


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform