Joelma (Fnac)
8 dec 2025 12:28 CET
Beste,
Bedankt voor uw bestelling bij ons.
Wij willen u informeren dat er helaas een fout is opgetreden in de prijsweergave van het product GPS voor fiets Garmin Edge 540 op onze website. Hierdoor werd een onjuiste prijs weergegeven, wat uiteraard niet de bedoeling was.
Wij begrijpen dat dit vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Om deze reden zijn wij genoodzaakt uw bestelling te annuleren. Uiteraard wordt het volledige bedrag dat u heeft betaald teruggestort.
Om de terugbetaling te kunnen uitvoeren, vragen wij u om onderstaande gegevens in te vullen in uw account op onze website, onder “Mijn gegevens” in de kolom ‘Mijn betaalgegevens’ ‘Terugbetaling via een bankoverschrijving’:
Naam van de rekeninghouder
IBAN (Internationaal bankrekeningnummer)
BIC (Bank Identifier Code – Internationale identificatiecode van de bank)
Zodra deze gegevens door u zijn ingevoerd, kunnen wij de terugbetaling in gang zetten. Het bedrag zal zo snel mogelijk zichtbaar zijn op uw bankrekening.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groeten,
Webshop Fnac.be
Klachten
5 dec 2025 13:30 CET