Terug

Annulering factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. J.

Naar: TotalEnergies

20/05/2024

BesteIn november kreeg ik een afrekening van mijn gasfactuur. Ik kreeg 628,48€ terugbetaald.In april moest ik die terugbetalen omdat ze zich blijkbaar gebaseerd hadden op foute gegevens.Ik heb de klantendienst gecontacteerd en gevraagd om ook de nieuwe afrekening door te sturen . Dit kreeg ik als antwoordDag Eric Jammaers,Bedankt voor je e-mail in verband met je afrekening.Goed dat je me via deze weg contacteert.Je ontvangt weldra een nieuwe afrekening voor de verbruiksperiode van 20/09/2022 tot 01/11/2023Een annulatie afrekening wil zeggen dat we nieuwe gegevens toekregen van jouw netbeheerder, hierdoor dienen we de afrekening waarop de gegevens betrekking hebben te annuleren. Hierna maken we een nieuwe, correcte afrekening voor je op over de periode waar de annulatie afrekening en dus de nieuwe gegevens op sloegen.Zodra je de nieuwe afrekening ontvangt, mag je een seintje geven.Zodoende kan ik voor jou controleren waar het verschil precies zit.TIP: Wist je dat je in de klantenzone vrijblijvend een domiciliëring kan activeren? Zodoende verlopen jouw betalingen automatisch en bovendien zorgeloos.Hopelijk is alles zowat duidelijk voor jou en contacteer me gerust als er bijkomende vragen zijn.Bedankt voor je vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Voor mij is dit niet heel duidelijk. Ik wil graag ook eerst een nieuwe afrekening vooraleer ik dat geld zomaar terugstort. Ik heb nog altijd geen correct overzicht van het totale verbruik van20/09/2022 tot 01/11/2023 ontvangen. Dat wil ik eerst weten vooraleer ik dat bedrag terugstort. Vriendelijke groeten Karin en Erik Jammaers-Vanderstraeten

Berichten (1)

TotalEnergies

Naar: S. J.

12/06/2024

Uw Referentie: E212002808Dag Eric Jammers,Bedankt voor je vraag in verband met de correctie van de afrekeningen die je nog niet heb ontvangen. Webieden onze excuses voor de tijd genomen in het antwoord van jeaanvraag.We hebben de nodige stappen ondernomen om de situatie recht te zetten. Binnen een paar dagen zal je een email ontvangen met alle informatie over je afrekeningen. Je zal dus een factuur ontvangen met deze referentie N24/00483974 voor de periode 20/09/2022 tot 01/11/2023Hopelijk is alles zowat duidelijk voor jou en contacteer ons gerust als er bijkomende vragen zijn.Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.Bedankt voor je vertrouwennog eenfijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,MaudeCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles. Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.--------------- Message d'origine ---------------De: [klachtenbox@test-aankoop.be]Envoyé: 20/05/2024 12:30À: support@totalenergies.beObjet: Klacht - Annulering factuur - (CPTBE02019239-87)ref:!00D0Y033WA3.!5000805Pmjr1:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform