Terug

annulering factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. N.

Naar: Engie

07/02/2023

Op 28 september heb ik volgende klacht met referentienummer 9089253045 neergelegd bij jullie bedrijf (engie):HIeronder een kopie van mijn klachtOnderwerp: De aangerekende kosten ( een herinnerings- of aanmaningskost,…)Op 26 augutus 2022 heb ik gechat met jullie om te vragen of het mogelijk was om de factuur van augustus te annuleren omdat ik 3-maandelijkse facturen wou ipv maandelijks. De medewerker ging dit direct doorgeven aan de bevoegde dienst en ik zou op de hoogtegebracht worden via mail. Toen ik een 2-tal weken geleden nog niets ontvangen had, heb ik terug gechat waarbij de medewerker schreef dat ze het nogmaals ging doorgeven. Tot nu heb ik nog altijd geen mail mogen ontvangen. De factuur van augustus staat dus nog altijd open en er staatvermeld - te laat. Ik betreur dat dit nog altijd niet opgelost is. Je verwacht deze oplossing:Dat de factuur van augustus geannuleerd wordt en ik snel een maildaarover krijg.Ook op deze klachtbrief heb ik geen antwoord gekregen. Integendeel ik kreeg een mail op 02.02.2023 met een dringende aanmaning tot directe betaling van de factuur. Daarop heb ik zaterdag 03.02.2023 naar een medewerker gebeld en alles nog eens uitgelegd. Ik zou een mail krijgen van ons gesprek. Ook daarvan heb ik zelfs geen mail gekregen.Ik vind dit zeer onbeleefd en echt respectloos tegenover de klant. Een echte schande dat ik zo aan het lijntje gehouden wordt en begrijp niet dat er op die manier met klanten wordt omgegaan.Ik verwacht dan ook dat dit nu zo snel mogelijk wordt opgelost.Factuurnummer: 708 410 222 704

Berichten (4)

Engie

Naar: G. N.

09/02/2023

Beste heer NeckebroeckTest Aankoop bezorgde ons uw klacht op 7 februari 2023.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaint Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: G. N.

09/02/2023

Beste heer NeckebroeckTest Aankoop bezorgde ons uw klacht op 7 februari 2023.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaint Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: G. N.

10/02/2023

Beste heer NeckebroeckTest Aankoop bezorgde ons uw klacht op 7 februari 2023.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaint Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: G. N.

17/02/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze website www.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 7 février 2023 20:07À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - annulering factuur - (CPTBE01722753-33)Klacht - annulering factuur - (CPTBE01722753-33) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform