Beste Klachten,
Recent heb je contact gehad met onze klantenservice. We willen je vragen om je feedback achter te laten, zodat we onze service kunnen blijven verbeteren.
Hoe hebben we je geholpen?
👍🏻 Goed, ik ben tevreden
👎🏻 Slecht, ik ben niet tevreden
Hieronder de vraag zoals je die gesteld hebt aan ons klantenserviceteam:
Esther (Prijsvrij Vakanties)
5 jun 2025 15:08 CEST
Beste Klachten,
Hartelijk dank voor je bericht. Ik help je graag!
Omdat wij privacy belangrijk vinden en er geen dossiernummer in je e-mailbericht stond wil ik je vragen om nog enkele vragen te beantwoorden zodat we weten om welke boeking het gaat.
· Wat is jouw dossier- of reserveringsnummer?
· Achternaam van de hoofdboeker?
· Geboortedatum van de hoofdboeker?
e-mailadres waar de boeking mee gemaakt is?
Hoe nu verder?
Zodra ik deze gegevens heb ontvangen, help ik je graag verder.
Heb je nog (andere) vragen? Neem dan gerust contact met ons op!
Met vriendelijke groet,
Esther
Customer Service Specialist
Veelgestelde vragen
Openingstijden
Klachten
5 jun 2025 13:15 CEST
Met vriendelijke groet,
Het Prijsvrij Serviceteam
Dit e-mailbericht is een service van Prijsvrij Vakanties. Mogelijk gemaakt door
Zendesk [RKW041-DZYGV]