Terug

Annulering door Prijsvrij zonder gegronde reden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

C. B.

Naar: Prijsvrij

05/06/2025

Op 1 juni 2025 boekte ik via Prijsvrij Vakanties (Nederlandse reisorganisatie) een reis voor 6 personen naar Long Beach Resort Alanya. De boeking werd direct definitief bevestigd, en een voorschot van €1.898,93 werd betaald. Op 2 juni volgde een plotselinge annulering door Prijsvrij, aanvankelijk met het excuus “geen kamers beschikbaar”. Later wijzigde dit naar “vluchtklasse niet beschikbaar” en verwees men naar ANVR-artikel 4.4. Onze protestmail werd genegeerd; het voorschot werd op 3 juni zonder uitleg teruggestort. Ondertussen bleef exact dezelfde reis – met zelfde hotel, kamertype en vlucht – dagenlang beschikbaar op hun website, maar aan een veel hogere prijs. Ik zou graag het mailverkeer, schermrecordings, printscreens en bewijs IVM deze zaak toevoegen maar helaas lukt het niet via het systeem. Deze zal ik dus apart moeten inzenden.

Berichten (2)

Bemiddeling door Testaankoop 05 juni 2025

Prijsvrij

Naar: C. B.

05/06/2025

Jouw aanvraag met nummer (8425162) is bijgewerkt. Als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht. Esther (Prijsvrij Vakanties) 5 jun 2025 15:08 CEST Beste Klachten, Hartelijk dank voor je bericht. Ik help je graag! Omdat wij privacy belangrijk vinden en er geen dossiernummer in je e-mailbericht stond wil ik je vragen om nog enkele vragen te beantwoorden zodat we weten om welke boeking het gaat. · Wat is jouw dossier- of reserveringsnummer? · Achternaam van de hoofdboeker? · Geboortedatum van de hoofdboeker? e-mailadres waar de boeking mee gemaakt is? Hoe nu verder? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen, help ik je graag verder. Heb je nog (andere) vragen? Neem dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Esther Customer Service Specialist Veelgestelde vragen Openingstijden Klachten 5 jun 2025 13:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van Prijsvrij Vakanties. Mogelijk gemaakt door Zendesk [RKW041-DZYGV]

Prijsvrij

Naar: C. B.

09/06/2025

Beste Klachten, Recent heb je contact gehad met onze klantenservice. We willen je vragen om je feedback achter te laten, zodat we onze service kunnen blijven verbeteren. Hoe hebben we je geholpen? 👍🏻 Goed, ik ben tevreden 👎🏻 Slecht, ik ben niet tevreden Hieronder de vraag zoals je die gesteld hebt aan ons klantenserviceteam: Esther (Prijsvrij Vakanties) 5 jun 2025 15:08 CEST Beste Klachten, Hartelijk dank voor je bericht. Ik help je graag! Omdat wij privacy belangrijk vinden en er geen dossiernummer in je e-mailbericht stond wil ik je vragen om nog enkele vragen te beantwoorden zodat we weten om welke boeking het gaat. · Wat is jouw dossier- of reserveringsnummer? · Achternaam van de hoofdboeker? · Geboortedatum van de hoofdboeker? e-mailadres waar de boeking mee gemaakt is? Hoe nu verder? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen, help ik je graag verder. Heb je nog (andere) vragen? Neem dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Esther Customer Service Specialist Veelgestelde vragen Openingstijden Klachten 5 jun 2025 13:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Met vriendelijke groet, Het Prijsvrij Serviceteam Dit e-mailbericht is een service van Prijsvrij Vakanties. Mogelijk gemaakt door Zendesk [RKW041-DZYGV]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform