Beste,Ik bestelde op 11/1 een Fitbit van 169€, op 15/1 kreeg ik een mail van krefel dat deze niet meer beschikbaar is en ze de bestelling gewoon annuleren en zo spoedig mogelijk zouden terug betalen. Na enkele dagen zelf eens gebeld en mijn rekeningnr. Ontbrak dus deze doorgegeven, werd dezelfde dag nog betaald kreeg ik te horen. Nadien nog eens 2x gebeld en kreeg steeds hetzelfde antwoord, wordt deze week in orde gebracht. Op 30/1 heb ik naar hun mail gestuurd dat ik nog steeds niets heb ontvangen. Op 2/2 krijg ik dan van hun antwoord dat ik mijn rekeningnr. moet doorgeven de boekhouding had deze niet?? Ik had deze namelijk al telefonisch wel doorgegeven!!Ik heb nu vandaag vr de 5x nog eens gebeld, en weer hetzelfde antwoord, wordt zo spoedig mogelijk terugbetaald, waar ik natuurlijk wel sterk mijn twijfels over heb.Laatste update: nog steeds geen geld terug ontvangen! Na nog enkele keren gebeld te hebben, 9/2 heb ik dan mr eens een bevestigingsmail ontvangen, donderd.nog eens gebeld, steeds hetzelfde antwoord!! Ze houden mij enorm aan het lijntje! Zij hebben mijn bestelling geannuleerd! Dus kunnen ze ook wel terugbetalen,moet dit echt 5 weken duren?? En mr beloven dat het betaald wordt?