Terug

Annulering Black Friday Deal UE Boom 3

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: FNAC BELGIUM

01/12/2023

Op 11/11 heb ik een UE Boom 3 besteld bij Fnac. Er was een (mooie) Black Friday deal namelijk 39 EUR ipv 119 EUR. Enkele dagen later werd mijn klacht geannuleerd en kreeg ik een magere compensatie aangeboden (voucher van 10 euro die binnen de maand vervalt).Na contact met de klantendienst, werd mij verteld dat het om een affichage fout ging. Dit lijkt me vreemd aangezien de promo verschillende dagen online stond en er duidelijk « Black Friday deal » stond vermeld. Dus het was een correcte prijs voor een speaker die al 5 jaar bestaat.Ik heb geen behoefte aan Fnac’s compensatie. Ik zou graag hebben dat Fnac zich houdt aan hun algemene verkoopsvoorwaarden (art. 2 stelt duidelijk dat de prijs op moment van bestelling de definitieve prijs is). Ik verwacht dus eerstdaags een levering van Fnac.

Berichten (5)

FNAC BELGIUM

Naar: J. B.

02/12/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Hiernaast menen wij dan ook dat wij het recht hadden de bestelling te annuleren.Wij nemen rekening met uw opmerkingen en zullen in de toekomst nog zorgvuldiger omgaan met de informatie die wij op onze website vermelden.Wij hopen op je begrip.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

J. B.

Naar: FNAC BELGIUM

02/12/2023

Beste,Bedankt voor uw reactie.Ik vraag me wel af waarop u zich baseert om te besluiten dat u het recht had de bestelling te annuleren. Artikel 1.2 van uw eigen verkoopsvoorwaarden is nochtans zeer duidelijk: de prijs op het moment van de bestelling, is de definitieve prijs.Ik neem dan ook geen genoegen met uw antwoord en verwacht nog steeds dat ik mijn speaker geleverd zal krijgen.Mvg,Jonas

FNAC BELGIUM

Naar: J. B.

05/12/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Hiernaast menen wij dan ook dat wij het recht hadden de bestelling te annuleren.Wij nemen rekening met uw opmerkingen en zullen in de toekomst nog zorgvuldiger omgaan met de informatie die wij op onze website vermelden.Wij hopen op je begrip.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

J. B.

Naar: FNAC BELGIUM

05/12/2023

Beste,Het is ronduit belachelijk hoe jullie zich proberen te verweren. De actie stond geafficheerd als Black Friday Deal en dus lijkt dergelijke hoge korting niet abnormaal.Ik ga me hier niet langer mee bezig houden en wacht het onderzoek van de FOD Economie af. Het is me al duidelijk geworden dat jullie zich niet commercieel willen opstellen en dus doet dit uiteraard afbreuk aan de loyaliteit en het vertrouwen in uw merk, wat denkt u nu zelf…Groeten,Jonas

FNAC BELGIUM

Naar: J. B.

08/12/2023

Beste,Bedankt voor u schrijven, hoewel we de situatie betreuren, kunnen we deze bestelling niet verwerken.Naar aanleiding voor dit ongemak heeft u als klant dan ook van ons reeds een commerciele geste verkregen in de vorm van een promo code ter waarde van 10 euro , wij blijven dan ook als bedrijf bij ons standpunt.Hopend op uw begrip,Met vriendelijke groeten,JohanFnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform