Ik bestelde bij bovenvermeld bedrijf 7 keukentoestellen op 15/11/2023. Na vele mails kreeg ik de melding dat mijn toestellen nog in bestelling waren bij de toeleverancier en dat ze voorzien waren in de eerste week van januari 2024. Ik meldde toen reeds dat we de toestellen zeer dringend nodig hadden en dat ze dan zeker in de eerste week van januari dienden geleverd te worden. Later kreeg ik bericht dat 1 van de 7 toestellen beschikbaar was, maar dat een voorstel tot het nemen van andere toestellen (ook op bestelling), gezien de andere toestellen niet tijdig zullen kunnen geleverd worden. Ze stellen andere toestellen voor van Bosch of Siemens, terwijl alle bestelde toestellen van AEG zijn. Ik wil geen kakafonie in mijn keuken en wil dan ook enkel AEG-toestellen. Ik heb nu teruggemaild dat ik de volledige bestelling wil annuleren, gezien ik de toestellen dringend nodig heb, gezien ze hun beloftes niet kunnen nakomen, en andere bedrijven de 7 toestellen wel spoedig kunnen leveren. Ik lees in meerdere reviews dat annulaties en terugbetaling een groot probleem zijn bij Lommelen. Wat dien ik te ondernemen om dit in orde te maken? Kunnen jullie hierbij helpen? Vriendelijke groet, en alvast bedankt voor jullie eventuele hulp. Céline